
-Blograzzi tasarımı baştan aşağı değişmiş..Pek de güzel olmuş..
- MaFiAMaX Blog! .com'lu alan adı satın almış..İyi de olmuş.
(blogspot zımbırtısından kurtulmuş.. ben de alsam mı ne :D )
-PC WORLD'dün bazı editörleri PCnet'e geçmiş .. (Bu sayı dopdolu..)
-SDN 20 Bin Üyeye Ulaşmış...
-Google Web Geçmişi Türkçe olmuş..
-TTNet; ADSL 'de beklenen indirimi yapmış..256'lar 1 mbit'e çıkmış...
-Antivirüs programı AVS artık bedava değil..Yani bir nevi öldü..
-Firefox aradan fazla geçmemesine rağmen yeni sürümü 2.0.0.6'yı yayınlamış..
Buradan indirebilir.