kampanya etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kampanya etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

12 Eylül 2007 Çarşamba

Formamı Geri Ver Kampanyasında Son Durum


Kampanyanın başladığı günlerde bu kampanyadan bahsetmiştim[şurada]..
Benim yazdığım tarihte 2 bin civarı imza vardı..Şimdi ise 85 bine yaklaşmış..Aradan da 25 gün geçmiş..
Güzel bir rakam tabii.

Kampanyayla İlgili Detaylı Bilgi İçin şuraya TIKLA
Kampanya Sitesine Gitmek İçin TIKLA

18 Ağustos 2007 Cumartesi

Formamı Geri Ver Kampanyası

Her ne kadar blogumun konusu teknoloji üzerine olsa da bu kampanyayı yazamadan duramadım..

Başlıkta da dediğim gibi Formamı Geri Ver Kampanyası.. Bu kampanya yıllar önceki ortasında ay yıldızlı formaya tekrar giymek için 250.000 imza topluyor.. Böylece her boş alan kırmızı donatılarak şanlı Türk Bayrağımız ortaya çıkacak..Tabi 250.000 imza olursa ;)


Yani yukarıdaki formaya dönmeyi amaçlıyor kampanya

 Sitedeki Açıklama

Bir zamanlar yeşil sahalarda bize ay-yıldızlılar denirdi. Tıpkı İtalyanlara gökmavililer, Brezilya'lılara sambacılar ve Almanlara panzerler dendiği gibi. Çünkü formalarımızın üzerinde uzun bir bant ve içinde ay-yıldız vardı. Şekli tamamen bize özgüydü ve dünyada benzeri yoktu. Bu forma futbolumuzun başarısız sonuçlar aldığı yılların sorumlusu seçilerek adeta canlı canlı tarihe gömüldü. Bugün giydiğimiz standart formayı kırmızı-beyaz renk kullanan herhangi bir ülke de giyebilir. Biz göğsünde ayyıldız bantı olan klasik formamızın milli takımımızın alamet i farikası olduğuna inanıyoruz. 250.000 kişilik katılımla milli takımımızın, 2008 avrupa şampiyonasından başlıyarak, tüm karşılaşmalarda yeni klasik ay-yıldızlı forma ile mücadele etmesini istiyoruz. Formamızı geri istiyoruz.


tabi bu eski formayı Adidas'ın ürettiğini hatırlatayım..
birde 250.000 imza toplansa bile son söz Milli Takım ve Nike'ta..

Sizde Formanızı geri istiyor musunuz?  www.formamigeriver.com

29 Nisan 2007 Pazar

100 dolarlık laptop 175 dolar oldu

Evet epeydir yazı yazamıyordum devam ediyoruz.

Her çocuğa bir bilgisayar kampanyası 175 dolara yükseldi.
Sebep ise yazılım sahiplerinin fiyatı çok tutması..
Yani bir kısma yalan oldu gibi..
Bilgisayar giriş kullanıcısı için düzenlenmiş yani çocuklar için..
Eğer çocuğunuz bilgisayar istiyorsa denemeye değer ama yinede sistem kötü..
Eğer yinede ucuz ve internet istiyorsanız minicom daha iyi..
Tercih sizin...
Ama normal bilgisayar daha iyi...

ha 175 dolarlık bilgisayardan bir görüntü..tıkla
Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum