

Başlık anlaşılmamış olabilir hemen açıklayayım.Efendim bazı blogcular her nedense blogunun altyapısının logosunu tişörte basmak isterler.Bu bir hastalık mıdır yoksa blogculuğa başlayan herkeste mi görülür orasını bilmiyorum ama bende de bu hastalık 2-3 gün önce nüksetti :)Çare olarak Blogger logolu bir tişört almayı veya bastırmayı düşünüyorum.
Bu tişört merakı sizde de var mı?Yoksa dediğim gibi blogculuğa başlayan herkeste mi görülür?Cevaplarınız için teşekkürler.