26 Haziran 2007 Salı

Program Tanıtım:CCleaner


İnternette gezinirken veya sık sık program yükleyip kaldırıyorsanız bilgisayarınız da bir sürü boş klasör ve hatalar oluşur..
Bu hataları temizlemek,hatalarla minumum karşılaşmak için size Crap Cleaner'i (CCleaner)tavsiye ediyorum..Bu program ne işe yarar derseniz bir liste yapalım..

CCleaner Neler Yapar?
-Bilgisayardaki gereksiz dosyaları siler.
-İnternette gezindiğinde bırakılan adresleri,şifreleri,çerezleri,geçmişi temizler(isterseniz bu devre dışı kalabilir..
-Programlarınızı Kayıt Defterinden silebilir(isterseniz)
-Sorunlar için tarar...Benim bilgisayar yeni,yeni format attım demeyin onlar da epey sorun çıkıyor..



Bilgisayarın yavaşladı kelimesini bir nebze duymamak için bu programı yükleyin..Zaten 1 dakikanızı bile almıyor..
Bu işlemleri haftada bir yapsanız güzel olur..En azından yavaşlığın önüne bir miktar geçebilirsiniz..

CCleaner İNdirmek İçin TIKLA

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Sizden ricam benim sayfama bir göz atmanız ve eleştirmeniz.
    Bir de bu Google reklamlarını nasıl daha düzenli ve doğru koyabilirim. Çünkü anasayfada bazı reklamlar görünmüyor neden olabilir?
    Teşk

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum