PES 2008 Demo Çıktı!



PES 2008 Demo Çıktı! 
Futbol ve Oyunseverlerin vazgeçemediği PES 2008 bugün itibariyle 
çıkmış bulunmakta(demo tabii)
Eğer kota sorununuz yoksa indirmenizi tavsiye edebilirim..
Çünkü oyunun demosu 1.10 gb..evet evet 1.10 gb yani 1100 mb..az dimi :P

PES 2008 Demoyu oynamak içinde minimum sistem gereksinimleri şöyle:
  • Windows XP
  • Intel Pentium IV 1.4GHz veya daha iyi
  • 512 MB RAM
  • 4.0GB boş alan
  • 4x DVD-ROM Drive
  • DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı. 64MB Pixel Shader 1.1 (NVIDIA GeForce 3 veya ATI Radeon 8500 video card)
  • DirectX 9.0c uyumlu ses kartı
  • DirectX 9.0c veya daha yüksek
  • Multiplayer: TCP/IP 192 kbps veya daha yüksek
  • 640 x 480 ekran çözünürlüğü
Tavsiye Edilen sistem ise şöyle:
  • Windows XP
  • Intel Pentium IV 3.0GHz or AMD Athlon 64 veya daha iyi
  • 1GB RAM
  • 6.5GB boş alan
  • 8x DVD-ROM Drive
  • DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı. 256MB Pixel Shader 3.0 (ATI x1600 VEYA NVidia 6800 GT/GS VEYA DAHA İYİ)
  • DirectX 9.0c uyumlu ses kartı
  • DirectX 9.0c veya daha yüksek
  • Multiplayer: TCP/IP Broadband Internet connection
  • Windows compatible USB Gamepad
  • 1280 x 720 ekran çözünürlüğü
PES 2008 Demo'dan Görüntüler









PES 2008 Demo'yu İndirmek İçin TIKLA(Unutma: 1.10 gb oyun ;)
alternatif İNdirme linki için buradan Devamını Oku,Yorum Yap!

Microsoft SideWinder Mouse


Microsoft Firmasının similasyon için yaptığı donanımların adını SideWinder koymuştu.En sonunda mouse smilasyonu da çıktı mouse mouse görevi dışında bir çok  işlev görüyor.Oyunkolik arkadaşlar SideWinder serisini elinde bulunduruyorlar ise tavsiyem bu mouse kaçmaz.

Mouse Özellikleri
Yazılım altından 400-800 ve 2000 DPI seçenekleri
Dünyada ilk defa mouse üstünde LCD. Bu LCD üzerinden DPI ayarlamalarını yapabiliyorsunuz.
5 adet programlanabilir buton.
Her oyun için butonları ayrı şekilde özel olarak ayarlayabilirsiniz.

Devamını Oku,Yorum Yap!

G.Armani ve Samsung İşbirliği



Modanın dev firmalarından olan "Giorgio ARMANİ" "Samsung"la işbirliği yapıp cep telefonu ve televizyon tasarlayacaklar benceki bu çoğu kişinin düşüncesi Samsung televizyonun ve cep telefonun iç mekanizmasını yapar Giorgio ARMANİ'de dış görünümü yapar.Samsung telefonlarının kredi kartı büyüklüğünde, 10,5 milimetre kalınlığında olacağı belirtti.Armani'nin tasarımını geliştireceği LCD televizyonun da Ocak 2008'de sunulacağı bildirildi.Bu işbirliği iş adamlarının işine çok yarar çünkü telefonun tasarımı tam bir iş adamı tasarımı sizinde tahmin edebileceğiniz gibi bu ürünlerin fiyatları normalden yüksek olur.

Devamını Oku,Yorum Yap!

Google'da Çalışmak İstiyorsan Bu Soruları Bilmen Lazım

Dünyanın en büyük ve en popüler arama motoru olan Google çalışmak isteyenlerin başvurularından sıkılmış olsa gerek bu süper zeka isteyen soruları gündeme getirdi sorular şunlar;

1-Bir otobüse kaç tane golf topu sığar?
2-Seattle’daki tüm camları kaça temizlersiniz?
3-Veritabanı kavramını 8 yaşındaki yeğeninize 3 cümleyle anlatın.
4-Akreple yelkovan günde kaç kere üst üste gelir?
5-Bir ülkede aileler sadece erkek çocuk sahibi olmak istiyor. Kızları olursa çocuk yapmaya devam ediyorlar. Erkek olursa çocuk yapmayı bırakıyorlar. Ülkede erkeklerin kızlara oranı nedir?
6-Saatinize baktınız ve 15:15 olduğunu gördünüz. Yelkovan ile akrep arasındaki açı kaçtır?
7- Eşit boyda 8 topunuz var ancak bir tanesi diğerlerinden daha ağır. Bir terazi ve 2 kez tartma hakkıyla ağır olanı nasıl bulursunuz?

Bazı sorulara baktım bazı ipuçları yakaladım;sizinle paylaşmak istedim
4.Soruda ipucu cevabın 24 olamayacağı
6.Soruda ipucu saat dijital saat olabilir Yada başka bi ihtimal 360 derece olabilir
5.Soruda cevap Kız %51 Erkek %49 olabilir

Devamını Oku,Yorum Yap!

DİGİTÜRK Yeter Artık

Turkcell Super Lig'in Yayın İhalesini Elinde Bulunduran Digiturk Dünyanın En Büyük Video Paylaşım Sitesi Olan "Youtube" Videolarına Karışmaya Başladı Artık Lig Gollerinide İzleyemiyeceğiz İnternet Üzerinden Bu Goller Bi Tek LigTV  Sitesi Veriyor.Ama Oda Kaldırılcakmış Yakında Yada LigTV Sitesine Üyelik Parayla Olcakmış Yeter Artık Bidahaki İhaleyi Başka Bir Yayın Şirketi Alırsa Daha İyi Olur
Devamını Oku,Yorum Yap!

Format Attıktan Sonra Arkası Kesilmeyen Sorunlar


Geçenlerde anılarıma format attım :P Ama gel gör ki media player 11 ve kullanıcı hesabı hatta yardım ve destek masası da çalışmıyordu.İngilizceyle bu işi kurtardım..
Ve de TaFuGu Blog ziyaretçileriyle de paylaşayım dedim..
O kadar komik ki 20 saniyenizi bile almıyor..Sonuçta kullanıcı hesabı ve media player 11'i,yardım ve destek masanızı kullanabiliyorsunuz..

Sorun Hakkında
Media player 9,10, isterseniz 11'i yükleyin;baştan kurun..Sorun çözülmüyor.
Kullanıcı hesabı ise ekran geliyor,yazılar gelmiyor..
Yardım ve destek geliyor ama yazılar gelmiyor..
Ancak aşağıdakileri yaparsanız çalışıyor B)

Yapılması Gerekenler
-Başlat/Çalıştır ve
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 vbscript.dll
bu kodları sırasıyla yapıştır..Tebrikler artık kullanıcı hesabınıza giriş yapabiliyor media player 11'i ve yardım ve destek masanızı kullanabiliyorsunuz..

Neden olduğu hakkında bir fikrim yok..Ama gerekenler yapıldıktan sonra çalışıyor :)

İlgili Yazı: Sanal Olarak Format Atmak İster misiniz? Devamını Oku,Yorum Yap!

Google?En Çok Aranan Kelimeler?


Google saçma sapan yaptığı işlerden birisi de en çok aranan kelimelerdi..Aranan kelimelerden %90'ı saçma sapan şeylerdi..Hiçbir kelimeyi aramadığım listeler de oluyordu....
Hatta blogumda Haziran ayınkini paylaşmış bir o kadar da hakaret etmiştim.Anlaşılan Google Türkiye; hakaretleri kaldıramayıp Türkiye'yi bu listeden çekti..

İyi mi oldu?
Evet ; çünkü kafalarından uydurup yaptıkları bu servisi kaldırmaları çok yerinde doğru bir karar..Ancak diğer 42 ülkeye bu hizmeti veriyorsa -ki veriyor- bunda bir hata var..Ve de bu servisi sessiz sedasız çekiyorsa bunda kocaman bir hata var..

Bu ülkelere Google Zeitgeist hizmeti var,bize yok :X
  • Afghanistan
  • Argentina
  • Australia
  • Brazil
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Greece
  • Guatemala
  • Hong Kong
  • Hungary
  • India
  • Iraq
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Japan
  • Korea
  • Malaysia
  • Mexico
  • New Zealand
  • Norway
  • Pakistan
  • Peru
  • Philippines
  • Poland
  • Puerto Rico
  • Russia
  • Singapore
  • South Africa
  • Spain
  • Sweden
  • Taiwan
  • Thailand
  • Vietnam
liste sdn'den alınmıştır.. Devamını Oku,Yorum Yap!

Blogumuz İçin Opera Widgeti Yapıyoruz


Başlıktan belki anlaşılmamış olabilir..Opera siteniz,blogunuz için size 3 adımda widget yapıyor..Bu işlemleri sırasıyla anlatmaya başlayayım..
Öncelikle Opera Widget sayfasına gitmeniz gerekiyor..Gitmek İçin TIKLA
1)

2)



temayı seçiyoruz..

3)
gerekli kodları alıp blogumuza yerleştiriyoruz..
Blogger bu Sayfa Ögesi Ekle/HTML/JavaScript oluyor..


Sonuçta ise şöyle oluyor:

Devamını Oku,Yorum Yap!

Google Haberleri



Google yeni bir reklam çeşidi çıkardı..

Google Gadget Ads adı verilen bu servisin en belirgin özellikleri Flash ve Java teknolojilerini bir arada kullanması.. B)
Oldukça şık olduğundan da tıklamayı artırıyor..
Örnek reklamları şu sayfada bulabilirsiniz :)

Google Sunu işine girdi..

Daha önceden Microsoft'a para ödediğimiz servisi Google bedavaya sunuyor..Google-Microsoft çekişmesinde bakalım neler olacak?



üst menüler arasında kaybolmuyorsunuz..


PowerPoint'te olduğu gibi sol menüde slaytlarınızı kolay bir şekilde görüntüleyebiliyorsunuz.


temaları da oldukça şık..



düzenlemeleri toplu bir şekilde görüntülebiliyorsunuz..
Bilgi
Google daha önce de Word,Excel türü programları bedavaya sunmuştu..
Devamını Oku,Yorum Yap!

Avrupa Yakası Yeni Sezona Merhaba Diyecek



Blogger profilimde yazdığı gibi favori dizilerimin arasında Avrupa Yakası'da var..Sevdiğim bu diziyi bloguma da yazayım dedim..

Her sezon kadrosuna yeni oyuncular katan Avrupa Yakası;Binnur Kaya ve Makina'dan tanıyacağımız Gürgen Öz de katılıyor..
Peker Açıkalın diziden çıktı..İyi oldu bence :)

20:00'i şimdiden iple çekiyorum :P

Avrupa Yakası 131.Bölüm Fragmanı

Devamını Oku,Yorum Yap!

YouTube'a erişim yasağı



YouTube'de Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve devlet büyüklerine yönelik çirkin görüntüler nedeniyle yapılan suç duyurusu ardından Sivas 2'nci Sulh Ceza Mahkemesi, söz konusu görüntüler kaldırılıncaya kadar bu siteye erişim yasağı kararı aldı.

Karar, Telekomünikasyon Kurumu'na bildirildi.

YouTube video paylaşım sitesinde Mustafa Kemal Atatürk, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ne yönelik hakaret içeren görüntüler yayınlaması nedeniyle Sivas 2'nci Sulh Ceza Mahkemesi'nce internet sitesine erişim yasağı kararı alındı. Sivas'ta yaşayan ve bilgisayar işiyle uğraşan Ali Kütüklü, YouTube'de Atatürk ve devlet büyüklerine yönelik yapılan hakaret içerikli yayınlar konusunda Sivas Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulundu.

İddiayı incelemeye alan Cumhuriyet Başsavcılığı görüntüleri bilirkişi aracılığıyla inceletti. Atatürk ve devlet büyüklerine hakaret içeren bu görüntüler daha sonra CD'ye kaydedilerek mahkemeye suç duyurusunda bulunuldu. Dosyayı inceleyen Sivas 2'nci Sulh Ceza Mahkemesi görüntülerin yayından kaldırılma sürecine kadar YouTube'ye Türkiye'den erişimin engellenmesine karar verdi. Alınan bu karar dün akşam Telekomünikasyon Kurumuna fakslanarak işleme konulmasını istendi.

ANKA

Son Dakika

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, Sivas'ta yaşayan Ali K, görüntü paylaşım sitesi YouTube'de Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve Türk Silahlı Kuvvetleri'ne yönelik hakaret içerikli görüntüler yayımlandığını öne sürerek, 3 Eylül 2007 tarihinde Sivas Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulundu.

Vatandaşın iddiası üzerine Cumhuriyet Başsavcılığı, görüntüleri bilirkişi aracılığıyla inceletti. Yapılan inceleme sonucunda bu görüntüler, CD'ye kaydedilerek Sivas 2. Sulh Ceza Mahkemesi'ne sunuldu.

KARAR, TELEKOMÜNİKASYON KURUMUNA GÖNDERİLDİ

Dosyayı inceleyen mahkeme, görüntülerin yayından kaldırılma sürecine kadar YouTube'ye Türkiye'den erişimin engellenmesine karar verdi. Mahkemenin aldığı bu karar, tekrar Cumhuriyet Başsavcılığı'na gönderildi. Savcılığın, erişim yasağının işleme konulması için kararı Telekomünikasyon Kurumuna gönderdiği öğrenildi.

YOUTUBE'TAN YASAKLA İLGİLİ AÇIKLAMA

Görüntü paylaşım sitesi Youtube'dan, siteye Türkiye'den erişim yasağı konulması kararına ilişkin, ''Türkiye'deki yetkililerle mevcut durumun en kısa sürede çözüme kavuşması için işbirliğine hazırız'' açıklamasında bulunuldu.

Yazılı açıklamada, ''internetin herkese kendini ifade etme ve sesini duyurma imkanı tanıdığı, ancak kişilerin web ortamında kendilerini ifade etme biçimlerinin, bazı ülkelerin kültürel ve politik konulardaki hassasiyetlerine dokunduğu'' kaydedildi.

Açıklamada, şu ifadelere yer verildi: ''Bu nedenle Youtube olarak kullanıcılarımıza kolaylıkla, kullanım şartlarımıza uygun olmadıklarını düşündükleri videolar konusunda uyarı mesajı göndermeleri imkanını sağlıyoruz.

Ve sonrasında gerektiğinde videoyu yayından kaldırıyoruz. Ayrıca, yerel yasa koyucular ile de ülkenin kanunlarına aykırı bir durum teşkil eden videolar konusunda, gerekli uygulamaların yapılması için işbirliğine gidiyoruz. Bu tutumumuz ile ifade özgürlüğü ve yerel kanunlara uyma konusunda dengeyi sağlamak için gösterdiğimiz özeni vurguladığımıza inanıyoruz. Türkiye'deki yetkililerle mevcut durumun en kısa sürede çözüme kavuşması için işbirliğine hazırız.''
AA

İran'da Google Türkiye'de YouTube..ne zaman bu zihniyet gidicek bilemiyorum..

İnternetin Kara Delikleri(bu gidişle Türkiye'de siyaha boyanacak :(
Devamını Oku,Yorum Yap!

Blogger Play


Blogger'ın yeni servisi Blogger Play;Blogger'a yüklenen resimleri rastgele olarak görünüleyen bir servis..
Yani siz blogger'a bir resim yüklerseniz ve bu da cinsel içerikli olmazsa yayınlıyor..
Bunu engelleyen Google SafeSearch

Bu resmi kim eklemiş görmek istiyorum derseniz ''show info''ya basmanız yeterli..
Slayt gösterisi bitmiyor..Ayrıca slaytlar arası geçişi siz yapmak zorundasınız..
Yani
bu tuşlara basmak zorundasınız :(

Hızı isterseniz salyongoz,isterseniz insan yapabilirsiniz..Tavsiyem insan..Çok yavaş canım salyongoz :P


Resimler güzel olduğu kadar saçmada..Aşağıya bakarak anlayabilirsiniz.

saçma :D

güzel :)

Blogger Play'e Gitmek İçin TIKLA Devamını Oku,Yorum Yap!

N95'e Rakip Samsung SGH-i450

Samsung Firmasını Yeni Tanıttığı SGH-i450 Modeli Piyasaya Sürüldüğü Ülkelerde Çok Tartışılıyor Telefon Dünyasında Bir İlki Gerçekleştiren Samsung Firması Yeni Çıkardığı Modeli Çift Sürgülü Yani Telefonun Sürgüsü Hem Aşağıya Doğru Hem Yukarıya Doğru Açılabiliyor.Şimdi Gelin Beraber Telefonun Özelliklerini İnceleyelim

Genel Özellikler
 Ağırlık---95 Gr
Genişlik---59 mm
Yükseklik---113 mm
Kalınlık---11.8 mm
Titreşim---Var
Handsfree---Var
Bluetooth---Var
Sesle arama---Var
Ses kaydı---Var
Pil Tipi---Li-Ion
Bekleme süresi---250 saat
Konuşma süresi---3 saat
3G---Var
HSDPA---Var  
Uçuş modu---Var
Bluetooth---Versiyon 2.0
USB Desteği---Var

Ekran Özellikleri
Renkli Ekran---Var
Renk Sayısı---262000
Ekran Çözünürlüğü---240 x 320 px

Multimedya Özellikleri
Polifonik melodiler---Var
Mms---Var
Ekran koruyucu---Var
Java desteği---Var
Mp3 çalar---Var
Dahili kamera---Var
Video Çekebilme--Var
Video Oynatabilme--Var
Oynatabildiği dosyalar---MP3, AAC, AAC+, OGG, ASF, WMA, WMV, 3GP, H.263, MPEG4
2. Dahili Kamera---Var
Görüntülü telefon görüşmesi---Var
Eksta multimedya özellikleri---Online müzik satın alma özelliği
Müzik dosyalarını tanıma özelliği---TV çıkışı, Çift hoparlör ile 3D ses desteği

Hafıza Özellikleri
Telefon Hafızası---1 GB
Telefon rehberi---1000 kayıt
Harici Hafıza Yuvası---Var
Harici Hafıza Kartı Tipi---microSD (TransFlash)
Maksimum Hafıza Kartı Boyutu---2 GB

Internet Özellikleri
Wap---Var
Wap versiyonu---WAP 2.0
Gprs---Var
Gprs class---10
E-posta okuyucu---Var
Anında mesajlaşma---Var

Kamera Özellikleri
Çözünürlük---2 MP
Dijital Zoom---8X
Flaş---Var
2. Kamera özellikler---640 x 480
Ekstra kamera özellikleri---Self timer, Çektiğiniz fotoğrafları blog hesabınıza direk gönderebilme imkanı

Yazılım Özellikleri
Kullanıcı profilleri---Var
Hesap makinesi---Var
Takvim---Var
Senkronizasyon---Var
İşletim sistemi---Symbian
İşletim Sistemi versiyon---Symbian 9.2
Tema desteği---Var
Java Oyunlar---Var
Ekstra Uygulamalar---Ofis dosyaları için görüntüleme yazılımı, Resim ve Video düzenleme programı

Fotoğraflar


Devamını Oku,Yorum Yap!

Google 10 Yaşında


Bir çoğumuzun vazgeçilmesi,anasayfası olan Google 10 yaşına bastı..
Buradan Google'ın yeni yaşını kutluyorum..Mutlu yıllar Google :P

İşte Google'ın Hikayesi(AA'dan alınmıştır)
15 Eylül 1997 tarihinde Larry Page ve Sergey Brin adlı 24 yaşındaki Stanford Üniversitesi öğrencilerinin, ''google.com'' adının haklarını almalarıyla başlayan süreç bir yıl sonra Page ve Brin'in California'daki bir evin garajında Google'ı şirketleştirmeleriyle devam etti.

Kısa sürede internet üzerinden bilgiye ulaşmada en çok kullanılan aramamotoru haline gelen Google'ı günde ortalama 500 milyon kişi ziyaretediyor.

2004 yılında halka açılan Google'ın hisseleri başlangıçta 85 dolardan satılırken bugün 525 dolara ulaşmış durumda. Google'ın borsadaki değeri ise 164 milyar dolar. 2006 yılında 13.4 milyar dolarlık gelire ulaşan Google,3.7 milyar dolar da kar elde etti.

Şu anda 30'larında olan Page ve Brin'in 16'şar milyar dolarlık servetleri bulunuyor.

Yaklaşık 14 bin çalışanının zamanlarının yüzde 20'sini şirket için yenifikirler üretmeye ayırmasını isteyen Google, bu sayede 2006 yılında videopaylaşım sitesi YouTube ve reklam hizmeti sunan DoubleClick sitelerini devreye soktu.

Google, Gmail adlı ücretsiz e-posta hizmeti de sunuyor...
Devamını Oku,Yorum Yap!

Program Tanıtım:GOM Player


Bu program tanıtımda GOM Player'ı tanıtmaya çalışacağım..
GOM Player bir müzik-video oynatıcısı...Görsellik ve özellikleri tam anlamıyla mükemmel..

GOM Player nedir?

GOM Player, GRETECH tarafından yazılmış bir ücretsiz ve açık kaynak (open source) yazılımdır. GOM Player, günümüzde popüler olan codeclerle çalışır ve videolarınızı seyrederken size en kaliteli görüntüyü elde etmenizi sağlar. Bunu sağlarken en güncel codec bilgilerini internet bağlantısı aracılığıyla alır. Birçok video formatını destekleyen GOM Player sürekli gelişen yapısı, kendine ait temaları ve eklentileriyle kullanıcıların film seyretme zevkini iki katına çıkarır. Alt yazıları sorunsuz çalıştıran GOM Player’in bu özelliğiyle de rakipleri BSPlayer ve VLC Player’a fark atacağı kesin gözüyle bakılıyor…

Programın Artıları

-Bozuk .avi dosyalarını kesinlikle açıyor..

-AVI, MPG, MPEG ve DAT dosya biçimlerini destekleyen GOMPlayer 5.1 ses sistemlerinde, DVD seyrediyormuşsunuz gibi keyif veriyor…

-Burst Capture özelliği ile 999 a kadar ekran görüntüsünü alabiliyorsunuz. Film seyrederken ekran görüntüleri almak isteyenlere adeta bililmiş kaftan…

Hangi dosya türlerini çalıştırabiliyor?
gom, avi, divx, asx, wmx, wmv, wvx, wm, mpg, mp4, dat, ifo, vob, m1v, m2v, tp, dmb, m4v, k3g, 3gp, skm, dmskm, lmp4, rm, rmvb, mkv, Matroska, ogm, c3, ogg, xvid, div1~6, divx, dx50, mp41, mp42, mp43, h263, h264, ap41, mpg4, mp4s, m4s2, mp4v, blz0, mjpg 


Başlangıç ekranı


kontrol paneli


ayarlar ekranı

 

başlangıç ekranındaki resmi değiştirebiliriz.
şöyle:



video ayarları ekranı


sol üstte bulunan GOM yazısına tıklarsanız yukarıdaki gibi bir menü geliyor..


kontrol düğmeleri


alt yazınız için ayarlar

Bu program ilk başta İngilizce olarak geliyor..Ancak Türkçe yaması mevcut..

GOM Player+Türkçe yamayı İNdirmek İçin TIKLA Devamını Oku,Yorum Yap!
Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum