Prison Break Tüm Gün CNBC-E'de!



Dizi Adı:Prison Break

Sezon: 3

Bölüm Sayısı:13 

Kanal:CNBC-E

Tarih:4 Ekim Cumartesi

Yayınlanağı Saat:14:00 ile 02:00 arası

İyi Seyirler...

Prison Break'in 2 sezonunu çabucak bitirmiştim ancak 3.sezonunu bulamıyordum.Televizyonda Prison Break'in tanıtımı çıkınca ilk önce şaşkınlık sonra da sevinç kapladı yüzümü.

4 Ekim Cumartesi 14:00 ile 02:00 arası 3.sezonu yani 13 bölümü yayınlayacağını duyunca havalara uçtum desem yeridir.En sonunda Prison Break'in 3.sezonunu izleyebileceğim.Sevenlerine duyurulur. 

Bu arada böyle bir olay Türk televizyonlarında oldu mu onu da merak ettim açıkcası.

Devamını Oku,Yorum Yap!

TTNET tasarımını yeniledi ama



Bu yenilenme keşke altyapı ve hizmetlerde olsa diyorum ama değil.TTNET internet sitesinin tasarımını yeniledi.Türk Telekom'a benzer,Türk Telekom'dan daha kötü,önceki tasarımdan daha iyi bir tasarımla karşımızda TTNET.

TTNET veya Türk Telekom reklama,imaja çok önem veriyor.Bu önem ve alakayı hizmet ve altyapıya harcasa hem çoğu kişiden küfür yemeyi bırakın teşekkür alacak.Ben reklamı yapmasın demiyorum,makul düzeylerde çok iyi derecede reklamların yapıldığı aşağı yukarı biliyoruz.Cem YILMAZ'a veya Gülse BİRSEL'e paralar bayılacağınıza bazı bölgelerin altyapıları yeniler,geliştirirsiniz ve işte o zaman VDSL 2'niz gerçek olur,sözde kalmaz.

Tasarım konusuna gelecek olursak göz yormayan,açık grinin çokça kullanıldığı güzel bir tasarım olmuş.Tasarımı kim yapıyor bilmiyorum ama TTNET ve Türk Telekom'da daha profesyonel daha işini seven kişilerin çalıştığı kesin.

Yeni tasarımdan bir görünüm:


TTNET'e Gitmek İçin TIKLA
Devamını Oku,Yorum Yap!

Gillette Fenomen Blogger

Bugün e-postama düşen acaba spam mi dediğim bir e-posta geldi.Adımın yazdığını görünce tamam desem de internetteki araştırmalardan sonra güvenli olduğunu,spam olmadığını anladım.

Aşağıdaki resme bakabilirsiniz:

Resimde yer alan yazı(okuyamayan olur diye):

Sayın Tarık Furkan GÜVEN;
"FENOMEN BLOGGER" PROJESİ BAŞLIYOR! Gillette'in en rahat tıraşını sunan Fusion Power Phenom'u denemek için Türkiye'nin en popüler 150 blog yazarından biri olarak sen seçildin! Açık adresini fenomenblogger@....com'a gönder, biz de sana Gillette Fusion Power Phenom tıraş setini gönderelim ve "sürprizlere hazır ol" diyelim. Gilette'in En Rahat Tıraşıyla Güne Başla. Kendini Göster. Fenomen Ol. Keyifli Bloglar. Gillette Fusion Power Phenom

Teyyare.org'daki Damacana'nın yorumunu okuduktan sonra tamam dedim ve yolladım.

Hangi kriterlere göre bu e-posta gönderildi bilmiyorum ama benden daha iyi blogculara yollanmadıysa,yollanmazsa ayıp olur diye düşünüyorum.Tabii kadınlar hariç :)

Bu arada bu proje sadece tıraş seti değil herhalde.Sürprizlere hazır ol diyelim sözünden sanki başka sürprizlerde olur diye düşünüyorum.

Güncelleme 1:Gillette Fenomen Blogger projesinin blogu: http://fenomenblogger.blogspot.com/

Güncelleme 2:Traş seti elime ulaştı.(13 Ekim)Teşekkürler Gillette.

Güncelleme 3:Ve artık proje tam anlamıyla başladı.(16 Ekim)
Devamını Oku,Yorum Yap!

En iyi operatör Turkcell


En iyi operatör kim? anketi sonuçlandı.Katılan herkese teşekkür ederim.Bu anketi -bilenler bilir- yaklaşık bir yıl önce de yapmıştım.Bir kez daha bu anketi yapmamın amacı ikincinin değişip değişmediğini görmekti.Oyların %57'si gibi büyük bir çoğunluğu Turkcell alarak anketi birincilikle kapadı.İkinciliği geçen yıl olduğu gibi Vodafone(%23) aldı.Üçüncülüğü ise Avea(%18) aldı.

Devamını Oku,Yorum Yap!

Türkiye Afrika'da mı Microsoft?



Microsoft sitesinde Türkiye'yi Afrika'da gösteriyor.Biz de Microsoft'u baş tacı yapıp işletim sistemimiz yapıyoruz.

Bunun kasıtlı yapıldığını düşünüyorum.Microsoft'a kocaman bir yuh çekiyorum.Yazıklar olsun!

Buyrun bu da adresi http://www.microsoft.com/worldwide/

Düzeltme:Söz konusu haritada Türkiye Ortadoğu ve Afrika'yla birlikte gösteriliyor.Ancak bu durum Erhan'ın da dediği gibi bağlı oldukları ofisleri gösteriyormuş.Bana kalırsa Türkiye'nin Avrupa veya Asya'da olması gerekirdi ancak şirketin kararı olduğundan saygı duymak lazım.Microsoft ve siz değerli okuyucularımdan özür diliyorum.

Düzeltme 2:Verdiğim linkteki sayfadaki sol taraftaki Europe(Avrupa)tıkladığınızda ülkeler karşınıza geliyor.Europe(Avrupa)daki ülkelere bakarsanız Türkiye'de yer alıyor.Şimdi de Middle East and Africa tıklayın.Bu ülkelerde de Türkiye yer alıyor.Özetlemek gerekirse anladığım kadarıyla Türkiye hem Avrupa hem de Ortadoğu,Afrika ofisleriyle ortak çalışıyor.Ya da değil.Bu durum herhalde kıtalara yakınlıktan kaynaklanıyor :)

Devamını Oku,Yorum Yap!

Oyun Tanıtım:Bridge Builder



Bu oyun tanıtımında Bridge Builder oyununu tanıtmaya çalışacağım.


Bu küçük gölcüğün üstüne tren yolumuzu inşaa edeceğiz.

Bridge Builder adın da anlaşılacağı gibi oyunda istenilen yerlere en ucuz maliyetli en sağlam şekilde köprü yapmanız isteniyor.Zekayı geliştirecek bir yandan da eğleneceğiniz bir oyun Bridge Builder.


Yapım Aşaması

Köprünüz bir tren yolu olduğundan sağlam yapmalısınız.Yaptıktan sonra 'Test' butonuna basarak test edebilirsiniz.


Test edildi,başarılı.

Analyze Stress butonuyla köprünüzün parçaların tam oturup oturmadığını test edebilirsiniz.Yeşil olan parçalar;parçaların doğru yerleştirildiğini kırmızı olan parçalar ise yanlış yerleştirildiğini ve yıkılma tehlikesinin olabileceğini gösteriyor.

Sizin köprüyü yapmanız için belli bir ödenek var.Bu ödeneği olabildiğince az kullanıp sağlam bir köprü yaparsınız daha başarılı olunuyor.


Örnek Çalışma(Ben yapmadım belirteyim dedim :)

Yaptığınız köprünün yıkılması oyuna başladığınız ilk zamanlar eğlenceli gibi gelse de oynadıkça gıcık olma ihtimaliniz var =)

Oyunun tek eksik yanı farenin yukarı aşağı hareket ettikçe ekranında yukarı aşağı gitmesi.Bunun dışında grafiksel bir hatası yok.

Oyunun boyutu oldukça düşük.Sadece 121 KB .
Künye
Oyunun Adı: Bridge Builder
Kullanım İzni: Demo
Boyut: 121 KB
Dil: İngilizce
Bridge Builder adlı oyunu İNdirmek İçin TIKLA Devamını Oku,Yorum Yap!

TTNET'in rakibi var mı?


Bu yazımda TTNET'in gerçekten rakibinin olup olmadığını mercek altına alacağım.

Smile ADSL


Arkasında Aydın Doğan var.Kendine özgü bir altyapısı yok.TTNET'in yani Türk Telekom'un altyapısını kullanarak hizmetini veriyor.Hatta bir kota sorgulama sayfası bile yok.Türk Telekom'un sayfasında kotanıza bakabiliyorsunuz.İnternetinizde bir sorun çıktığında TTNET yetkilileri geliyor.

Kampanyası:4 GB kotalı ADSL kullanıcı için aylık normal 29 YTL.Ancak 5 ay 15YTL'ye varan fiyattan kullanabiliyorsunuz

Ayrıntılı Bilgi:htttp://www.smileadsl.com

Değerlendirme:Smile ADSL kullanıcısı olarak ne bir faydası ne de bir zararını gördüm.

Smile ADSL yerine TTNET'i seçmek daha mantıklı olacaktır.

Biri ADSL

ADSL pazarına daha geçtiğimiz günlerde giren Biri ADSL'in arkasında Koç var.Smile ADSL'de olduğu gibi Biri'de de kendine özgü bir altyapı yok.Kendine özgü bir sorgulama sayfası yok.Üyelik işlemleri okuduğum can sıkıcı ve pahalı.Modemi bedava veriyor ancak Biri'yle işiniz bittiğinde modemi geri vermek zorundasınız.

Kampanyası:2 ay 15 YTL diğer 22 ay 29 YTL.

Ayrıntılı Bilgi:http://www.biri.com.tr

Değerlendirme:Biri ADSL şuan incelediğimiz en pahalı ADSL.Ekstra bir hizmet de vermiyorlar bilginize.

Biri ADSL yerine TTNET'i seçmek daha mantıklı olacaktır.

Tellcom ADSL(Superonline ADSL)

Arkasında Turkcell var.Neden 2 adı da tercih ediyorlar bilmiyorum ama Tellcom ADSL de Smile ve Biri gibi aynı,bir farkı yok.Altyapı yine Türk Telekom.

Kampanyası:Ayda 9.99 YTL'ye verip 5 ay kullanabiliyorsunuz.Diğer 19 ay ise 29 YTL.

Ayrıntılı Bilgi:http://www.tellcom.com.tr

Değerlendirme:Tellcom ADSL TTNET ile aynı.Fiyat açısından bakılırsa Tellcom ADSL'i seçin derim.

TTNET'i seçip seçmemek size kalmış.O piti piti yapabilirsiniz yani :)

Quiknet(Tellcom ADSL)

Quiknet gelince rekabet kızışacak.O zaman fiyatlar düşecek,aldığımız hizmet artacak.Bazı ilçelerde çoktan Quiknet hizmeti verilmeye başlandı bile.Quiknet ışık hızında internet vermeyi vaad ediyor.Tabii ki Türk Telekom altyapısıyla olamaz.Bu yüzden kendi altyapısıyla yapıyor.100 Mbps hızında interneti normal 149 YTL,kampanya fiyatı ise 109 YTL.Bir de VDSL2'yi karşılaştırın.Üstelik VDSL2'nin herhangi bir kampanyası bulunmuyor.Zaten VDSL2 o altyapıyla olmaz.

Kampanyası:1 mbps limitsiz internet için 12 ay 29 YTL diğer 12 ay 49 YTL.

Ayrıntılı bilgi:http://www.tellcom.com.tr/quiknet/

Değerlendirme:Arkasında Turkcell olduğundan Quiknet tutacak gibi.

Quiknet bölgenizde varsa Quiknet'i seçmek çok çok mantıklı ve doğru bir karar olacaktır.

TTNET

Gelelim TTNET'e.TTNET'in arkasında bildiğiniz gibi Türk Telekom var.Altyapı haliyle Türk Telekom.Kendine ait kota sayfası var.Müşteri hizmetleri her ne kadar beğenilmese de var.

Kampanyası:4 ay 15.99 YTL'ye diğer 20 ay 29 YTL'ye veriyor.

Ayrıntılı Bilgi:http://www.ttnet.net.tr

Değerlendirme:Tarifeleri her ne kadar pahalı denilse de diğer şirketlere oranla ucuz kalıyor.

Smile,Biri yerine TTNET'i seçmek daha mantıklı.TTNET Biri ve Smile ADSL'ye kıyasla daha iyi.

Genel Değerlendirme

Quiknet dışındaki şirketlerin altyapısı Türk Telekom olduğu için en ucuz ve müşteri hizmetlerin en iyi olduğu yerden almaya çalışın.Bana sorarsanız Biri mi,Smile mı,TTNET mi diye TTNET derim.Tellcom ADSL de ise bir şey diyemem çünkü TTNET ile neredeyse aynı.Ancak Quiknet bölgenizde varsa kesinlikle geçin derim.

En pahalı ADSL:Biri

En ucuz ADSL:Tellcom

En iyi ADSL:Quiknet

Başlıktaki soruyu cevaplayacak olursak şuan da tam manasıyla yok ancak Quiknet Türkiye'nin büyük bir bölümüne yayıldığında o zaman TTNET'in rakibi var diyebileceğiz.

Bir süre daha Türk Telekom'un tekeline devam.

Devamını Oku,Yorum Yap!
Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum