19 Ekim 2009 Pazartesi

Fark-ı Titreşim


Geçen gün elime bir kargo ulaştı.Kutu,ağır gibi birşey.Sarı saman kağıdı yırtınca siyah bir kutu karşıma geldi.O kutuyu da açınca siyah ağır bir kutu(kutu değil bayağı mukavva :).Geçen yılki Gillette Fusion tecrübesinden sonra aklıma gelse de fazla olacağını zannetmedim.Üstünde parmak izi.
''Lütfen kutuyu açmadan parmak izi alanına basarak kendinizi tanıtın.''
yazıyor..
Bastım,titreşim sesi ardından
''Tarık Bey artık siz de titreşimli gücün farkını hissetmeye hazırsınız.Şimdi kutuyu açabilirsiniz.''
şeklinde bir kadın sesi konuştu.İlk baş n'oluyoruz gibi bir tepki versem de sesin kutudan geldiği anlaşıldı :)

Var mısın yok musun havasında;kutunuzu ister kalp ritim müziğiyle,isterseniz 10'dan geriye sayarak açabilirsiniz :)Her defasından 'Bıçakları değil farkı hissedeceksiniz!' yazısı çıkıyor o ayrı :)

İçinde Gillette Fusion Stealth,Gillette Köpük,Gillette Balsam var.Kutunun içeriğinden daha çok ses daha ilgi çekici ve hoş olmuş.(beni etkileyen)

Gillette Fusion Stealth'ta siyah motosiklet havası var.Gerçekten traş bir keyif oluyor.Gerek ses,gerek makine,gerek köpük,balsam ile bir keyif.

Gerçekten güzel bir görüntüsü var makinenin.

5 bıçak+1 düzeltici bıçak kanatmadan,acıtmadan traş olmanızı sağlıyor.Titreşim fark-ı oluyor.Çünkü titreşimi çalıştırmazsanız gerçekten tam verimi alamıyorsunuz.E pil biter gibi bir şey derseniz bitmiyor.İçinde zaten Duracell pil ile geliyor.Uzun süre pili de dayanıyor.

Aklıma Sagopa'nın Can havli şarkısından bir dize geldi.Yazıyı böyle kapatalım:

Fark-ımı fark edene fark-ını öde farz.

10 yorum:

  1. pilli diş fırçasından sonra bunu da mı görecektik. Tıp da baya ilerledi canım..

    YanıtlaSil
  2. Bana niye göndermiyor bu Gillette yaa :)

    YanıtlaSil
  3. titretttt... wipeout ta yarışan bir yarışmacı gözümde canlandı. titrettt. Evet iğrenç. kısa kestim.

    YanıtlaSil
  4. evet bana niye göndermiyorlar?

    YanıtlaSil
  5. tekonoloji ilerliyor
    bakalım yakında neler çıkar

    YanıtlaSil
  6. siteme gelinde nasıl muhteşem yaptığımı görün... efsanevifilmizle.blogspot.com . tafugu sitesine ayrıca teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. bloğunuz oldukça güzel daha çok paylaşım yapmanız dileği ile

    YanıtlaSil
  8. Ben Tara Omar, şu anda Belarus'ta yaşıyorum. Şu anda Dört çocuklu bir dulum ve dünya salgını nedeniyle mali bir durumda kaldım ve faturalarımı yeniden finanse etmem ve ödemem gerekiyordu. Hem özel hem de kurumsal çeşitli kredi firmalarından kredi almayı denedim ama asla başarılı olamadım ve çoğu banka kredimi reddetti. Ama Allah'ın izniyle, herhangi bir projeyi %2 oranında finanse etmeye istekli bir grup yatırımcıyla çalışan bir kredi memuru ile Tanrı'nın adamı tanıştırıldım Bay Benjamin Lee bana 150.000,00 USD kredi verdi ve Bugün bir işletme sahibiyim ve çocuklarım şu anda iyi durumdalar, eğer herhangi bir firma ile temasa geçmeniz gerekiyorsa, stres olmadan kredi, kredi kontrolü yok, sadece %2 faiz oranı ve daha iyi geri ödeme planları ve programı ile ortak imza yok, lütfen Bayan Benjamin Lee ile iletişime geçin (247officedept@gmail.com). Bunu yaptığımı bilmiyor ama şimdi çok mutluyum ve insanlara onun hakkında daha fazla bilgi vermeye karar verdim ve ayrıca Tanrı'nın onu daha çok kutsamasını istiyorum. Onunla whats-App : + 1-989-394-3740 aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz. .

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum