4 Ağustos 2007 Cumartesi

Ben Yokken Neler Olmuş Neler Bitmiş


-Blograzzi tasarımı baştan aşağı değişmiş..Pek de güzel olmuş..

- MaFiAMaX Blog! .com'lu alan adı satın almış..İyi de olmuş. 
(blogspot zımbırtısından kurtulmuş.. ben de alsam mı ne :D )


-PC WORLD'dün bazı editörleri PCnet'e geçmiş .. (Bu sayı dopdolu..)

-SDN 20 Bin Üyeye Ulaşmış...

-Google Web Geçmişi Türkçe olmuş..


-TTNet; ADSL 'de beklenen indirimi yapmış..256'lar 1 mbit'e çıkmış...

-Antivirüs programı AVS artık bedava değil..Yani bir nevi öldü..


-Firefox aradan fazla geçmemesine rağmen yeni sürümü 2.0.0.6'yı yayınlamış..
  Buradan indirebilir.

2 yorum:

  1. Kısa haberlerinden beni ilgilendiren kısımlarına cevap vereceğim.

    -Öncelikle mafiamax.com alanadını almam gerçekten iyi oldu, (burda Eren'in tekrar kulaklarını çınlatıyorum)

    -Blograzzi'nin yeni sistemini ve tasarımını gerçekten beğendim ve bende Blograzzi'ye takılmaya başladım.

    -SDN garip bir site, çok yararlı olmasına reğmen bazen saçma haberler verebiliyorlar...

    -PCnet'i uzun süredir almıyordum, malum düşüşe geçmişti. eski sayıları çok özlüyorum. Ama seninde dediğin gibi bu sayının çok iyi olduğu söyleniyor. İnşallah özlenen PCnet geri döner.

    YanıtlaSil
  2. Togan Falay yerine H.Barış Nevres geldi iyi de olacak..

    bu ay bekleneni verdi PCnet..
    ama bir dahaki ay daha da iyi olacak...
    PC WORLD'ün editörleri bomba gibi gelecek PCnet'e..(bana göre tabii)

    blograzzi'de takılıyordum zaten bu haliyle çok güzel olmuş..

    bir kez daha alan adın hayırlı olsun..

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum