24 Ocak 2008 Perşembe

Blograzzi'den çıkma vaktidir


Son günlerin popüler konusu Blograzzi.Blograzzi hakkında çok şey yazıldı çizildi.Bir de ben bu konuyu ele alayım dedim.

Blograzzi ilk açıldığında ''Oh ne güzel en sonunda blogcuların güzel sitesi oldu,puanımı nasıl yükseltebilirim,puan yükseltmek için ipuçları'' gibi yazılar,konular o dönem uzuunca konuşulmuş tartışılmıştı.

İşler o kadar iyi gidiyordu ki günde onlarca blog Blograzzi'ye üye oluyor,
diğer blogları favorilerine ekliyordu.
Herşey iyi güzeldi amma velakin bir yere kadar.

Ben şuan Blograzzi'yi Osmanlı Devleti'ne benzetiyorum.
Kuruldu,büyüdü,gelişti ve ölüyor.Sahipleri ise bu işi artık ciddiye almıyor.
Halbuki Technorati ile güzel bir anlaşma yapılmıştı.Hatta bir de forum açılmıştı.

 
Aslında Blograzzi ilk açıldığında öleceğinin sinyallerini daha açıldığında vermişti.
Şu gibi yorumları büyük bir çoğunluğumuz görmüştür''Çok güzel blog,banada beklerim.''Fav+''

Toparlarsak Blograzzi benim için hatta birçok seçkin blogcu için bitmiştir.(Blograzzi içinde hala birçok seçkin blogcu var o ayrı konu)
İnşallah daha iyi bir projede tüm blogcu dostlarımla yer alırız.
Bu arada söylemeden geçemeyeceğim şuan Blograzzi'de 6070 tane blog var.Ama bu rakam sizi aldatmasın.Çünkü 6070 rakamının içinde birçok blog olmayan site vardır.Bu da yöneticilerin Blograzzi'ye verdiği değeri apaçık gösteriyor.

DİPNOT:Blograzzi ile olan üyeliğimi sildim.Ayrıca TaFuGu Blog'u da çıkardım.

7 yorum:

  1. Furkan blogunu ve üyeliğini blograzziden silmene gerek yoktu.Blograzzinin çok güzel bi hizmeti var: Seni hiç yormuyo durup dururken önce bloglarını sonrada üyeliğini siliyo ama beta olduğu için açıklama yapmıyo tam sürüme geçince açıklama yapmayı düşünüyolar heralde. :)

    Nedense durup dururken önlerine gelen blogları ve üyelikleri siliyolar kendilerini kendileri bitiriyolar..

    YanıtlaSil
  2. benim yazmayı bıraktığım bloguma bile yorum yapılmış.Sürekli nasılsın iyimisin diye yorumlar yapılıyor ve bazı kişiler nedense hiç değişmiyor.Ben fazla uğraşmadığım için silmiyorum ama silmeyi ciddi ciddi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gökhan düşüncelerin için teşekkürler.

    @kerkenez dediğim gibi blograzzi zıvanadan çıktı

    YanıtlaSil
  4. Listeniz.Net'i blograzziden silerken bide yazı yazmıştım foruma Blograzzide olmamak için 10 neden diye o günden sonra günlük takip ediyorum sürekli düşüşte blograzzi artık beceremiyoruz deyip son vermeleri gereken bir uygulamayı ne diye sürdürüyorlar anlmaadım yüzlerine gözlerine bulaştırdılar iyi bir karar vermişin bence blograzzi bişey katmaz size aksine bloğunuzu lekeler. Adamlar karar almış forumda alehlerine yazılan yazıları silecekmiş... birde karalama kampanyası demişler işini adam gibi yapan insanlar bu tarz çeylerden asla çekinmez kendini savunur.. İnsanlar salak değil ki doğruyu yanlışı görüyor kim haklı kim haksız görüyor... Blograzzi blog yazarları sırtından para kazanıyor onları kullanıyor Arda Kutsal ve Ekibi eminim hala blograzzide olanlar üzerinden kazandığı reklam gelirlerini yerken sadece bloğum belki ziyaretci çeker okunur diye bekleyen blog yazarlarınada bir taraflarıyla gülüyorlardır. Blograzzi benim blogumun seviyesine uygun değil... Basit kalıyor. Anlamadığım bir diğer noktada sahiplenilmemiş blogların ne işi var orada...

    YanıtlaSil
  5. Blograzzi ilk açıldığı zaman bende senle aynı düşüncelerdeydim hatta türkiyenin technoratisi diyordum kendimce ama sonradan baktımki işler burda karman çorman bu işler hep böyledir aslında eş dost torpil anlıcağın.Herneyse önemli olan içerik değilmi blograzzi olsa ne olur olmasa ne olur.Herkese iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. Tüm görüşleriniz için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Blograzzide denetim makenizması tamamen kaybolmuştur. Böylelikle Blograzzi herkesin kendince at koşturduğu bir site haline gelmiş. Ben bir hışımla üye oldum blogumu ekledim. Fakat biraz inceledikten sonra hata ettiğimi anladım üyeliğimi iptal ettim.

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum