26 Ocak 2009 Pazartesi

Biri Vitamin


Az önce televizyonda Biri ADSL'in Biri Vitamin reklamını gördüm ve şaşırdım.Biri ADSL'li kullanıcılar da Vitamin'i kullanabilecekler.

Hizmet açısından hiçbir farklılık yok.Vitamin hizmetini isteyen her internet hizmet sağlayıcısı alıp kulanabilir.(Tabii ki belli bir ücret karşılığında Sebit Teknolojiden)Böylece TTNET Vitamin,Biri Vitamin çıkıyor.Yani Smile Vitamin de olabilir.

Biri ADSL;TTNET arasındaki hizmet farkını kapatmaya çalıştığının en apaçık örneği diyebiliriz Vitamin'e.

Bu arada yine uyanık üçkağıtçılar tarafından Biri Vitamin'in çakma sitesi açılmış.Google'da ilk sırada çıkıyor şuan.


Anasayfadan Bir Görünüm


Benim dikkatimi çeken bir diğer nokta ise Sebit Teknolojinin Türk Telekom kuruluşu olması.Buna rağmen Biri'yle çalışmalarını takdir ettim.Ama iş konusu para olduğunu hatırlayınca :)...

Biri Vitamin'e gitmek isterseniz buradan alalım sizi.

64 yorum:

  1. ya ben ttneti kullanıom ee şey biriyle ttnet aynımı yoksa biri kopyacımı

    YanıtlaSil
  2. bende ttnet vitamin kullanıyorum biri kopyacı oluyor bunda smile vitamin de çıkar yani vitamin diye ttnet demiş sende kalsuyum faln yap dimi ayyy ne kopyacılar biri koçun ttnet kimin?..

    YanıtlaSil
  3. allahım bu biri vitamin aynı ttnet vitamine benziyor acaba bu biri vitamin milli eğitim bakanlığından izinlimi? çok merak ediyorum............... irem nur duman

    YanıtlaSil
  4. Bence hepiniz haklısınız...:-))

    YanıtlaSil
  5. KOPYA kopya KOPYA herşeyin yarısı ''kopya'' ^^^^^^^^^^

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar bana ttnet vitamin üyeliği lazım verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  7. bende ttnet kullanıyorum. bu biri vitamin resmen ttnet vitaminin kopyası olmzki canım ayıp deden birsey var bu yaptıgınız cokkkkkkkkkk yanlıs

    YanıtlaSil
  8. ben biri adsl kullanıcısıyım illa herkesin ttnet'i mi olmalı... biri'nin vitamin hizmeti vermesine çok sevindim ben de çocuklarıma artık vitamin paketi alabileceğim teşekkürler biri adsl :)

    YanıtlaSil
  9. ttnet en iyisi

    YanıtlaSil
  10. biri vitamin ttnet vitamini aynısını yapmış ne farkı var özenti

    YanıtlaSil
  11. ttnet vitamin iyiki böle bişi yapmış herkes bunun kopyasını yapmış yok biri vitamin yokşu vitamamin bence yaptıkları çok ayıp

    YanıtlaSil
  12. of özenti işte

    YanıtlaSil
  13. biri vitamin resmen çalıntı.fiyatına kadar ttnet ile aynı.

    YanıtlaSil
  14. ben ttnet vitaminin bütün konularını 1hafta içerisinde yaptım.Ve bu konuların Biri vİTAMİN İLE AYNI KONULAR OLDUĞUNA TANIK OLDUM.Ayşenur arkadaşımızın dediği gibi ttnet in fiyatına kadar aynı.Ama bunu anlayışla karşılayacağım.Fakatkısa süre içerisinde bu duruma el koymanız gerek.Ben Didem...

    YanıtlaSil
  15. ben ttnet vitamin kullanıyorum hep yaptıkları kopya kendileri üretemiyıorlar fikir ve ayrıca bua hayattada katılmam gereksiz hem yazısını bile aynı yapmışlar yha yuh derim ben buna ne kadar KOPYACIlar yuh yhanii bu arada ben ayşenur ama daha demin ki deill

    YanıtlaSil
  16. Vüm Vitaminlerin hepsi aynı. Esasında bi tane Vitamin var. ADSL satanlar onlardan alıp alıp önüne adını koyup satıyor. Kimse kopyacı değil. Hepsi aynı. Biri Vitamin, Ttnet Vitamin, o Vitamin bu Vitamin. Hepsi Vitamin. Vitamin çok faydalı bir eğitim programı. Biri'ninki ile TTnet'inki aynı. Ne kadar çok o kadar iyi

    YanıtlaSil
  17. bence ttnet vitaminin aynısı bir tek oyunlar farklı bence ayıp ben bir ttnet kullanıcısıyım bence ayıp biriden böyle bir şey beklemezdim

    YanıtlaSil
  18. ben de üyeyim valla öğretmenin bütün sorularını doğru cevapladım ayrıca deneme sınavında birinci oldum.tavsiye ederim.bu biri vitamin süper bişey.

    YanıtlaSil
  19. ben de aleynanın kız kardeşiyim.gerçekten de süper.

    YanıtlaSil
  20. Nerden gireceğiz lan buraya hay ben sizin yaptığınız şeye tövbe tövbe ama güzele benziyor by

    YanıtlaSil
  21. her iki vitaminde aynı.ikiside sonuçta aynı bilgiyi veriyor ben ttnet vitamine üyeyim ve çok güzel tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  22. o dediğin adsl yani internet ttnet adsl sonra biri adsl smıle adsl anladın:D:D:D

    YanıtlaSil
  23. biri resmen kopyacı ve kıskanç ttnet varken kim alsın biriyi

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar biri vitaminden nasıl ders yapıcaz

    YanıtlaSil
  25. Bence BİRİ VİTAMİN TTNET VİTAMİN'e özenmiş arkadaşlar ama yinede TTNET biriden daha fazla üstün :)

    YanıtlaSil
  26. Açık açık söyliyim. Biri Vitamin TTNET vitaminle aynı yapımcı tarafından yapılmış. Herşey aynı. TTNET hisse biri yede vermiş işte.

    YanıtlaSil
  27. yaaa salla gitsin b herşey kopyacılık anadan babadanda böyle öğrenmişler

    YanıtlaSil
  28. bence biri vitamin ttnet vitaminin aynısı.Çünkü logosu aynı görsel anlandırmalar aynı biraz saçma...Ben de ttnet vitamin kullanıcısıyım!

    YanıtlaSil
  29. bence ttnet vitamini aynısı bunada biri vitamin demişler hepsi aynı şeyler ama ben ilk ttnet vitamin çıktığı için ttnet vitaminde derslerimi çalışıyorum:D:):)

    YanıtlaSil
  30. bende biri adsl kullanıyorum ttnet adslin ttnet vitamini var diye biri vitamin olmayacakmı yani:)

    YanıtlaSil
  31. Bu Sebit`in hizmeti.Burada Sebit TT Net, BİRİ ADSL ile anlaşıyor ve bunu bu hitmet sağlayıcılarının müşterilerine belli bir ücret karşılığında bu hizmeti veriyorlar.Yani bunu TT Net yaptı BİRİ ADSL özendi diye söyleyemeyiz.Bu yüzden ücret,konu herşey aynı.

    YanıtlaSil
  32. yapmayın hepsi copy buları videolarıbile copydir

    YanıtlaSil
  33. bu biri vitamin çakma deilse ben de neyim ...ttnet ten görmüşler şablonları bile aynı ...

    YanıtlaSil
  34. BENDE TTNET VITAMIN KULLANIYORUMMM TTNETTTEN ALLAH RAZI OLSUN COKKK GUZEL KIM YAPTIYSA ELLERINA SAGLIKKKK (BIRI IGRENCCCC)

    YanıtlaSil
  35. en iyi ttnet vitamin hahaha

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. ya ozentı hepsıde

    YanıtlaSil
  38. SUSUN LANNNN BİRİ KADAR GÜZELİ YOK OYUNLARI ÇOK GÜZEL KONULARA BAKMIYORUM KAMP EVİ DİYE Bİ OYUN VAR ANNEM GİDİNCE ONU OYNUYORM AKŞAMA KADAR TTNETTE AYICIKLI OYUNLAR VAR

    YanıtlaSil
  39. bende annemle birlikle ayıcıklı barbili makyaj oyunları oynuyorum

    YanıtlaSil
  40. ben senanur
    ttnet ile aynı sitesine girdim
    bence de haklısınız

    YanıtlaSil
  41. ikisi de berbat en itiyacım olan ingilizce dersi yok sanki ingilizce önemsiz

    YanıtlaSil
  42. Bunun niye tartışmasını yapıyorsunuz..Biri ADSL Sebit bilişim teknoloji firmasından yapılmış ve belli bir ücret tarafından oda satın alınmış..

    Aslına bakarsanız Türk telekomun olduğu için türk telekom büyük bir fedakarlık yapmış :D

    YanıtlaSil
  43. ben ikisinede üye oldum ve hepsi aynı bi farkı yok konu anlatımı etkinlikleri....... hepsi aynı

    YanıtlaSil
  44. BU HIZMET TTNETIN DEGIL ZATEN MEB UCRETLI OLARAK SAGLIYOR ONLAR DA SATIN ALIYORLAR BIRIDE MEBDEN SATIN ALDI MEB VITAMIN GERCEGIDIR

    YanıtlaSil
  45. şu site berbat pohumun içleri

    YanıtlaSil
  46. BU HIZMET TTNETIN DEGIL ZATEN MEB UCRETLI OLARAK SAGLIYOR ONLAR DA SATIN ALIYORLAR BIRIDE MEBDEN SATIN ALDI MEB VITAMIN GERCEGIDIR yazan adsız salağınteki...

    YanıtlaSil
  47. Site adı:MESNEVİ BAHÇESİNDEN-http://islamsaadettir.blogcu.com tanıtım yapmanızı rica ederim.

    YanıtlaSil
  48. biri adsl'li kullanıcılar da vitamin'i kullanabiliyor böylece ben çok sevindim biri'yi de çok seviyorum iyiki biri vitamin var

    YanıtlaSil
  49. Vitamin, Sebit'in ürettiği bir ürün ve her yerde ürün aynı. Milli eğitim bakanlığı MEB Vitamin, TTnet-Vitamin, Biri-Vitamin, Vitamin Okul ... sadece satın alınan servis sağlayıcıları farklı. Bugün marka bir bilgisayarı tek dükkandan mı alıyoruz? Vitamin adeta Eğitimin'in Windows'u gibi :), ha ordan almışsın, ha burdan

    YanıtlaSil
  50. biri bence çok iyi arkadaşlar bende biriyi seviyorum iyiki var vitamin derslerime yardım edeyor biri seni çok seviyoruz@

    YanıtlaSil
  51. beni tanımadınızmı çocuklar sakın inanmıyorum deme ben hepsiden gülçin biliyomusunuz ben yasemi cemre ve erenden ayrıldım artık onlarla kalmıyorum biz onlarla kavga ettik off onlarsız hayat olmuyo biliyomusunuz ama onlar bensiz çok mutlu yeni bir beste yazmış bile bende burda kendim tek beste yazarım ve onlarda görür benim bestemi ama yinede ben onları seviyorum ama ben emin deyilim siz benim gülçin olduğuma inanmıyacaksınız ben çocukları çok seviyorum inanın inanmayın
    hepinizi seviyorum çocuklarrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  52. sen gülçinsen bende justin timberlake

    YanıtlaSil
  53. bnim adım alev soyadım: ateş bende biri vitamin var güzel çok iyi birşet ttvitaminden iyi biri vitamin den çalış tığımdan taktir alcam busene

    YanıtlaSil
  54. Ya bir konu bu kadar mı saçma tartışılır. Bence bu blog Tv.'ye çıkmalı, gazetede filan manşet verilmeli bu sayfa en azından.

    Valla biri şu anda beni kameraya alsa da izlese millet, dondum kaldım ne diyeceğimi şaşırdım.

    Yuhh yani bu kadar olur arkadaş :<

    YanıtlaSil
  55. wallahi ben ttnet vitamin kullanıyorum bi ebebeyn olarak,çokta memnunum.çocuklarım çok daha keyfli çalışıyolar derslerine.görsel anlatım da mükemmel ötesi bi çalışma geçemiyeceğim.

    YanıtlaSil
  56. Smile Vitamin'de çıkmış. 3 oldular. TTNET, Biri ve Smile. Hepsinin Vitamin'i var. Bi sitete okudum hepsi aynıymış. Evinde hangi internet varsa o Vitamin'i alıyorsun. Bende Biri var. Biri Vitamin aldım.

    YanıtlaSil
  57. sus bakım terbiyesis

    YanıtlaSil
  58. arkadaslar, biriadsl’in banner kampanyalarına başvurunca, istediğiniz internet paketnin yanında guzel hediyeler de var. sosyalbiri paketini alayim dedim mesela.yaninda 30 tlilik gitti gidiyor hediye çeki geldi. )
    http://www.facebook.com/biriadsl?v=app_2347471856&ref=ts#!/note.php?note_id=447823005379

    YanıtlaSil
  59. Oncelikle turktelekomun araplara satildigini biliyorsunuz sizce turke mi para vermek yoksa araplarami para vermek istersiniz.Biri Kocun yaptigi bir firma o yuzden bne bile ttnetten cikmayi dusunuyorum.Sizden tabikide vergiler haric cok az paralar aliyorlar ama ortalama fatura 30 lira bunun vergileri 15-20 turkiyede ne yazikki bu kadar fazla internet fatura vergisi ama sonucta yaklasik 20 lirasi araplara gidiyor.Turkiyede yaklasik 40 milyon internet kullanicisi olduguna gore bunlarin 30 milyonu ttnetli olduguna gore trilyonlar kazaniyorlar.Birde genellikle herkezin evinde bulunan ev telefonlari var bunlardanda trilyonlar hazaniyorlar.Benim gorusum 4 tane internet firmasi var.Bunlar:UyduNET yani kablolu tvnin interneti bu da turk firmasi tabi satilmadiysa oda,smile internet var bu da turk deil d-smartin internet firmasi biri internet bu kocun yani turk firmasi turktelekom var bir de.Secebileceginiz Uydunet Ve Biri Her Ikiside Turk Firmasi En iyiside bunlar.TtNET cok kullanici oldugundan bazen bozulmalar takilmalar olabiliyo.

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum