18 Mayıs 2007 Cuma

Adım Adım Vista Kurulumu(resimli anlatım))

Adım adım Windows Vista Kurulumu
 (Daha önce bu sayfada xp kurulumunun videolu halini yazmıştım vermiştim.şimdi sıra vista'da))
Image Hosted by ImageShack.us

Windows Vista Nasıl Kurulur? Windows Vista kurulumu resimli anlatımı. Bu makalede resimli anlatım ile Microsoft Windows Vista adım adım nasıl kurulur sorusunun cevabını alacağız.Microsoft Windows Vista adım adım kurulumuna hoşgeldiniz. Bu makalede Windows Vista nın bilgisayarınıza nasıl kurulacağını anlatacağız. Makale adım adım ve resimli anlatım şeklinde devam etmektedir.

Öncelikle elimizde olması gerekenleri hatırlatalım.

1. Windows Vista CD yada DVD
2. Windows Vista uyumlu bilgisayar
3. Bios un CD/DVD-ROM sürücüden boot etmesini sağlamak


Windows Vista kurulumuna başlamadan önce CD/DVD mizi sürücüye yerleştirelim ve bilgisayarı yeniden başlatalım.
Windows otomatik olarak, sabit diskin boş olduğunu görür ve dosyaları yüklemeye başlar. Bu biraz zaman alabilir sabırlı olmak gerekiyor.

Image Hosted by ImageShack.us

Şimdi dil seçimi, zaman ve para birimi seçimi yapmalıyız. Giriş seçimini de ayarladıktan sonra


Image Hosted by ImageShack.us

Evet, install now düğmesine basarak yüklemeyi başlatmalıyız.

Image Hosted by ImageShack.us

Microsoft Vista seri numarasını girelim. Yada daha sonra da girebiliriz.

Image Hosted by ImageShack.us

Lisans sözleşmesini kabul edip Next le devam etmeliyiz.

Image Hosted by ImageShack.us

Vista yı upgrade etmediğimiz için bu seçenek kapalı. Alltaki Custom ile devam ediyoruz kuruluma.

Image Hosted by ImageShack.us

Hangi diske kurulum yapacağımızı seçip devam ediyoruz. Şekilde zaten tek bir disk var.

Image Hosted by ImageShack.us

Bu adım, biraz uzun zaman alacak ve herhangi bir girişi gerektirmiyor. Bu yüzden çay, kahve içebilir tv izleyebilir yada müzik dineleyebilirsiniz. Bu arada bilgisayarın bir kaç kez kapanıp açılabilir. Disket sürücünüzde (hala kullanıyormusunuz?) disket falan varsa çıkarmayı unutmayın.

Image Hosted by ImageShack.us

Yine kapanacak ve açılacak

Image Hosted by ImageShack.us

Cansıkıcı kara ekran

Image Hosted by ImageShack.us

Biraz spor yapalım, bir ki bir ki (yükeleme devam ediyor)

Image Hosted by ImageShack.us

Oh beee

Image Hosted by ImageShack.us

Kullanıcı adı, şifre girelim ve kendimize bir resim seçelim.

Image Hosted by ImageShack.us

Bilgisayar ismi girelim ve devam edelim.
Windows koruma modunu seçeceğimiz ekrandayız. Tavsiye edilen şeklini seçip devam edelim.


Image Hosted by ImageShack.us

Saat dilimi, saat ve tarih ayarlarınıda yapalım

Image Hosted by ImageShack.us

Buraya kadar gelebildiğimiz için Microsoft bize teşekkür ediyor Start düğmesine basalım ve devam edelim.

Image Hosted by ImageShack.us

Windows Vista performans analizi yapıyor, biraz uzun sürebilir.

Image Hosted by ImageShack.us

Nihayet şifre girebileceğimiz alana geldik.

Image Hosted by ImageShack.us

Windos Vista masaüstünü ayarlıyor, ayarla ayarla bitmedi

Image Hosted by ImageShack.us

İşte sonunda bitti! Vista ilk ekran

Image Hosted by ImageShack.us

oh be en sonunda bende yazıyı bitirdim.
o kadar zordu ki imageshack'a resimleri atıyom,gidiyom url kısmına yazıyı giriyom. :)))

neyse kaynakları belirtelim:  PDFdergi
gördüğüm kaynak adresi : Wolkanca

1 yorum:

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum