19 Mayıs 2007 Cumartesi

Turkcell-im Benim

Turkcell-im Benim  
 Image Hosted by ImageShack.us
Turkcell abonelerine sağladığı hizmet çeşitliliği ve kalitesini internette de gösteriyor. İşte kullanıcıların beğenisine sunulan turkcell-im benim yeni internet sitesi. Turkcell-im Benim sitesi sayesinde Turkcell şifrenizle kendi sayfanıza girebilir, size ayrılan 1 GB’lık alan içerisinde resim ve video arşivi oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz bu arşivleri isterseniz herkesle isterseniz de sizin seçtiğiniz kişilerle paylaşabilirsiniz.

Image Hosted by ImageShack.us

Turkcell-im Benim sitesindeki kendi sayfanıza resim ve video eklemek için iki farklı yol var. Cep telefonunuzla çektiğiniz görüntüyü MMS üzerinden 4040’a göndererek ekleme yapabiliyorsunuz. Diğer yol ise site üzerinden kullanıcı bilgilerinizi girerek ekleme yapılabiliyor. Turkcell’in hem farklı servisler sunmak hem de kullanım oranı az olan MMS servisi kullanımını artırmak için geliştirdiği site şimdilik beta aşamasında. Siteye turkcell-imbenim.turkcell.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.



Mobilize Bilgi
Sitemizde bulunan yüzlerce telefondan beğendiklerinizi inceleyebilir, istediğiniz telefonlara yorum yazıp puanlama yapabilirsiniz. Yaptığınız yorumlar onaylandıktan sitemizde yayınlanır ve diğer kullanıcılar için ön bilgi oluşturur. İsterseniz sadece puanlama da yapabilirsiniz. Yorum sayfasında verdiğiniz mail adresini diğer kullanıcılar göremezler.

2 yorum:

  1. SANA ŞARKI YAPACAM DEMİŞTİM BAK BEN SÖZÜMÜ TUTTUM SN VE SEN GİBİLER İÇİN

    YanıtlaSil
  2. Peki bu turkcell-im deki o indirdiğimiz müzik,resim,video vb. dosaların kayıtlarını nasıl silebiliriz.Çünkü bildiğim kadarıyla kayıt ediliyor

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum