26 Ekim 2007 Cuma

En İyi Opera Widgetleri




Benim vazgeçilmez dostum,tarayıcım Opera için bir yazı daha yazayım dedim.
Bu yazıda En iyi opera widgetlerini tanıtıp işlevlikleri hakkında kısa bilgiler vermeye çalışacağım.

Başlıyorum :)

touchtheSky
(Bu widget hava durumunu bildiriyor..Türkiye de içinde..)

5 üzerinden 4 puan veriyorum.

touchtheSky widgetini İNdirmek İçin TIKLA

Analog Clock
(Bu widget size saati bildiriyor.Tasarım olarak oldukça şık)

5 üzerinden 5 veriyorum.

Analog Clock widgetini İNdirmek İçin TIKLA

Google ToolBar
(Bu widget Google'ın verdiği bütün hizmetleri bir bütün halinde toplamış.
Özellikle Google hizmetlerini çok sık kullanıyorsanız indirmenizi tavsiye ederim.)

5 üzerinden 4 veriyorum.

Google ToolBar widgetini İNdirmek İçin TIKLA

SimAquarium
(Bu widget balıkları sanal bir şekilde beslemenize olanak sağlıyor..İlk baş belli bir para verdikten sonra balıklar şişiyor(büyüyor canım)sizde her geçen dakika para kazanıyorsunuz..Bu paralarla yeni akvaryum veya balıklar satın alabiliyorsunuz..
Kısaca:Küçük boyutlu ama güzel dakikalar geçirmenizi sağlayacak bir widget.)

5 üzerinden 5 veriyorum.

SimAquarium widgetini İNdirmek İçin TIKLA

Artist's Sketchbook
(Bu widget gibi bir widget görmedim..Painte beş basar desem yalan söylemiş olmam herhalde...Benim en beğendiğim widget işte bu.)

5 üzerinden 5 veriyorum.

Artist's Sketchbook widgetini İNdirmek İçin TIKLA

BitTorrent
(Bu widget torrent arama yapmanızı sağlar.)

BitTorrent widgetini İNdirmek İçin TIKLA
 
Eeh,bir yazının da sonuna geldik..Bir sonraki yazıda buluşmak dileğiyle..

İlginizi Çekebilecek Yazılar
Opera'da Sayfa Görüntülemede Sorun
Blogumuz İçin Opera Widgeti Yapıyoruz

3 yorum:

  1. Operanın şimdiye kadar farklı farklı sürümlerini en az 10-15 defa indirip kurdum ama bi türlü alışamadım şu operaya.Pratik değil..

    YanıtlaSil
  2. Bence pratik.Ama pratiklerini öğrenirsen....

    YanıtlaSil
  3. Opera gibidi yok en hızlısı en pratiği Opera.
    Millet eziyet çkiyor diğer tarayıcılarla.
    İyiki varsın Opera

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum