9 Ekim 2007 Salı

Site Tanıtım:Eklesene


Evet sağ taraftta bulunan program tanıtımları,telefon tanıtımlarına site tanıtım da giriyor..
Site Tanıtımın ilk inceleceği site Eklesene

Eklesene nedir?
Sayfan daha zengin olsun mu slagonuyla yayın hayatına başlayan Eklesene'nin içinde neler var birlikte inceleyelim.

Eklesene tam bir blog dostudur..Blogunuz için çalışır..

Şablon Eklesene
Radyo Eklesene
Avatar Eklesene
Anket Eklesene
Kayan Yazı Eklesene
İmza Eklesene
CSS Banner Eklesene

gibi servislerinin yanı sıra

Page Rank Kontrol
Site Analiz
Meta Tag Eklesene
Anahtar Kelime Analiz
Html Renk Kodları


servisleri bünyesinde bulundurur..

Ben siteyi çok beğendim..Yani şu sitede bu vardı,bu sitede şu vardı derdi yok..Hepsi tek çatı altında...

Ancak tabii servisler biraz daha geliştirilirse(örneğin CSS Banner)daha güzel olacağı kanaatindeyim..

Eklesene.net'e Gitmek İçin TIKLA

Bir sonraki Site Tanıtımda görüşmek dileğiyle...

3 yorum:

  1. Merhaba,
    Cok güzel bir sayfa yaratmissiniz sizi cani gönülden kutluyor ve basarilarinizin devamini diliyorum.
    Benimde kendime ait bir sitem (kahvaltimasasi.blogspot.com) var bu yüzden elimden geldigince internette bulabildigim bütün blog'culara ulasmaya calisiyorum. Eger mümkünse sizi dost site olarak sayfama ilave etmek istiyorum.
    Saygilar.

    YanıtlaSil
  2. Geçtiğimiz günlerde başladığım araştırma çerçevesinde işinize yarayacak, site tanıtımı kategorisi bulunan ve konu açmasında herhangi bir sorunu olmayan toplamda 80 forumu sizler için derledim. Listeyi paylaşmadan önce site tanıtımı yapabileceğiniz güncel forum sitelerinde dikkat etmeniz gereken hususlar ile ilgili birkaç bilgi vermek istiyorum. Detaylar için site tanıtım sayfasına bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. https://eklesene.com ücretsiz site tanıtımı

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum