9 Haziran 2008 Pazartesi

Blogger Navbar kullanmak artık zorunlu!

BÖYLE BİR OLAY YOKTUR.ÖZÜR DİLERİZ.

Az önce DRT23'te gezerken şu yorumu gördüm.


Göremeyenler için yazıyı aktarayım:

     Sayın Üyemiz:

Bu bir otomatik mesajdır. Blogger' den yaptığınız bu blogda Blogger Robotumuz navbar kullanmadığınızı tespit etmiştir. Robotumuz bloğunuzu bir sonraki ziyaretinde, bloğunuzda yine navbar bulunmadığını görürse bloğunuzu silecektir.
Böyle üzücü bir durumla karşılaşmamanız için bloğunuza navbar koymanızı
rica ederiz. Saygılarımızla...

    Blogger


------------------------------------------------------------------------------
Yani artık Blogger yönetimi navbar zorunlu kılıyor.Navbarı koymazsan blogunu silerim diye açıkca tehdit ediyor.

Acaba bu mesaj bizi de kapsıyor mu?Gelin düşüncelerinizi yorum bölümünde söyleyin.Bu benim de başıma geldi diyorsanız yorum bölümüne yorumunuzu bırakın.Bu meseleye nokta koyalım.
BÖYLE BİR OLAY YOKTUR.ÖZÜR DİLERİZ.

7 yorum:

  1. Bkz. Deli, Kuyu, Taş üçlemesi

    YanıtlaSil
  2. :) :) O deli iki gün önce benim bloguma da aynı mesajı bırakmıştı. Tabi kuyunun dibi derin olmadığı için ne olduğunu gördüm.

    E be kardeşim, Blogger öyle yorum şeklinde uyarı mı verir?

    Bu kadar uzak kalmak sana yaramamış Furkan ;)

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten iyi yemişim...

    Sınav için uzak kalmak iyi oldu da bu konular için hiç de değil.

    Neyse...
    Ben de bu yazının geçersiz olduğunu yazayım.Boşu boşuna milleti telaşa vermeyeyim.Bir sazan yüzünden herkes aynı duruma düşmesin :)

    Tarık Furkan GÜVEN

    YanıtlaSil
  4. Aynı yorum benim blogumdada yapıldı.Bikaç bloga bakarak yalan olduğunu hemen anladım zaten.Yorum yapılan blogger isminin gittiği url her blogda farklı yazılmış hatta yanlış yazılmış.Otomatik yorumda böyle bir yanlışlık olmaz hepsi aynı olur.Bide navbarı bi dünya blog kaldırmış ama bu yorumu yapan kardeşimiz nedense 3-4 bloga bu yorumu yazmış..

    Millet artık canı sıkıldıkça ne yapacağını şaşırıyor :)

    YanıtlaSil
  5. -Erhan'ın dediği gibi- internetten uzun bir süre uzak kaldığım için hemen şakayı yedim.Allah'tan benim bloguma yorum bırakmadı.Öyle bir şey olsaydı navbar koymaya çalışırdım herhalde :)

    YanıtlaSil
  6. gökhan haklı millet artık sapıtmış :) ne yapacağını bilmiyor

    YanıtlaSil
  7. :D konu eski ama googleda karşıma çıkınca telaşlandım, iyiki gerçek dışı bir hurafeymiş

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum