21 Ekim 2008 Salı

Gillette Fusion Phenom İzlenimlerim


Gillette Fenomen Blogger projesi kapsamında 150 fenomen blogger arasında olmam beni oldukça sevindirdi çünkü bunu blogumdan alıyordum.Adsense gelirinden çok daha farklı,daha hoş bir duygu bu.Bu projenin blog dünyasında ve reklam dünyasında birçok şeyi değiştirecek gibi gözüküyor.Eğer bu proje tutarsa hem blog dünyası hem reklam dünyası kazanacak.

Bu proje ile ilgili bir şeyi söylemeden geçemeyeceğim:Bu proje kapsamında yer almayan birçok kaliteli,özgün blog var.150 fenomen blogger şuna göre belirlenmiş:
"Fenomen Blogger” Projesinde seçilen 150 blog, Blograzzi puanlarına, güncellenme sıklıklarına, sahiplerinin erkek olmasına, içerik kategorilerine ve teknik özelliklerine göre bir çok teknik ve sosyal kriterden geçerek P&G ve Proximity İstanbul ekiplerinden oluşan özel bir jüri tarafından seçilmiş"
Bana bu traş seti 13 Ekim günü elime ulaştı.Oldukça şık,güzel bir kutu.(Bu sözü birçok yerde okumuş olabilirsiniz :)

Kutunun dışında bir ayna var ''bölgesel lak'' özelliğiyle yapılmış.Aynaya bakınca kafanızı büyük görebilirsiniz bu ''bölgesel lak'' özelliğinden kaynaklanıyor.Sonra bu Gillette benim koca kafalı yaptı demeyin :D

Kutunun içerisinde traş köpüğü,traş makinesi ve traş sonrası balsam var.

Kutuyu birisinin kafasına vurmayın :) çünkü epey kalın mukavva kullanılmış kapağında.

Gelelim izlenimlerime:

Açıkcası bu projede seçilmiş olmam sevindirdi ancak 14 yaşında olduğum için ne traşı :)Ama şöyle bir bıyık,bir favori,bir top sakal traşı yap da okul öğretmenlerinden,yöneticilerinden azar işitme al bu da traş makinen mi demek istendi acaba? :)

Fazla olmasa bile ya Allah bismillah diyerek başladım operasyona.Açıkcası favori ve bıyık çevresine sürdüğüm köpüren köpüğün oldukça dalgalı bir deniz,traş makinesinin de bir sörf tahtası gibi olduğunu düşündüm.Hiç sörf tahtası kullanmasınız bile bu sörfü rahatlıkla yapıp,kılları sörfüyorsunuz :)

Sörfü yaptıktan sonra kurulanmak gerek.Bunu sörf sonrası balsamı sürdüm mü değmeyin keyfinize.

Benim traş olurken aklıma gelenler bunlar.
Fotoğraf makinemle birkaç fotoğraf çektim onları da sunmak isterim.










3 yorum:

  1. He he he çok güldüm. Onca kriteri düşünmüşler de yaşları tespit veya araştırmak niye aklıllarına gelmemiş :)

    Bu yaşta suratını kıllandırmaya başlama, sonra benim gibi 22 (hatta 23 olacaz) yaşına geldinmi bıkkınlıktan sakallını bile kesmek istemezsin. :)

    YanıtlaSil
  2. :)
    Yorumun için teşekkür ederim Erhan.

    YanıtlaSil
  3. Resimlerden gördüğüm kadarı ile sana gönderilen köpük değil gel TaFuGu...
    Gel köpüğe göre daha yoğun kıvamlı bir ürün... Daha az sürmek gerekir cilde... Fazlası boşa gider... Yaş konusu gerçekten ilginç olmuş...

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum