26 Ekim 2008 Pazar

Küresel Kriz Google'ı Etkiler mi?


Son zamanlarda tüm dünyayı etkileyen,İzlanda'nın iflasına,Rusya'nın büyük ölçüde kaybına yol açan bu küresel kriz acaba Google'ı etkiler mi?Şüphesiz etkiler ama bu etkileme ne gibi bir boyutlara ulaşır?

Mesela Google Adsense'den para alan kişilerin ödemelerini ertelenir veya bazı adsense kullanıcıları adsense'den çıkarılır mı?Bazı blogları bazı saatler arası çok ziyaretçi alıyor,server parası gidiyor diye engel koyar mı :D İsim uzun,bu Google'daki bir o harfini atalım denir mi?

Çok uçuk fikirler olduğunu kabul ediyorum ama bu küresel krizin de uçuk olduğunu göz önüne alırsak bunlar devede kulak kalıyor.

Siz de yorum yaparak yazıya katkıda bulunabilir,görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.

Bu bir komplo teorisi yazısı olarak kabul edilebilir.Gerçekleşmesi kesin olmamakla birlikte olmaması da kesin değildir.

8 yorum:

  1. Bilişim şirketleri sadece belli bir kitleye hitap eder.Bu kitlelerde genellikle kriz yüzünden bu şirketlerin mallarına karşı herhangi bir kısıtlamaya gitmezler.Yani Google'ın bu krizden çok fazla etkileneceğini sanmıyorum.

    Ama Microsoft veya Apple gibi şirketler gerçekten etkilenebilir.Ama bununda bizim gibi en alt düzey kullanıcılara etkisi pek olmaz:)

    YanıtlaSil
  2. Yahu bu blogu ben aylardır takip ediyorum ama sanki teknolojiden biraz uzaklaşmışlık var...Yani teknolojik birçok yeni haber hiç paylaşılmıyor.Numara değimeden operatör değiştirme veya N96'nın cepte internet devrimi gibi önemli olaylar hiç tartışılmıyor.Ama blogger'a gelen bir ödül maşallah en ince ayrıntısına kadar anlatılmş...Tafugu blog gitgide yolundan sapıyor benden söylemesi!

    YanıtlaSil
  3. Son haberlere göre Google Facebook'a 5 milyar doları geçen bir teklifte bulunmuş.Yani kriz henüz Google'ı vurmamış...

    YanıtlaSil
  4. Yorumlarınız için teşekkürler.

    Ferhat teknolojiye farklı bir açıdan bakışla bakmaya çalıştığım için neredeyse her yerde yazılan haberleri yazmayı sevmiyorum.Bu yüzden de o tür konuları blogumda yazmıyorum.

    Adsız2:Bu tür dedikodular çokça çıkacaktır.Önemli olan bunun faailiyete dökülmesidir.Ben yazımda Google kesin vurur demedim ancak illaki etkilenir.Bu pozitif yönde mi olur yoksa negatif mi bilemem ama bana göre ki yazımda da belirttiğim gibi negatif yönde etkileyecek gibi hissediyorum...

    Tarık Furkan GÜVEN

    YanıtlaSil
  5. Aslında doğru...Senin yazdığın konular herkesin yazdığı teknoljik haberlerden biraz farklı,çünkü sen teknoloji ile alakalı olan şeyleri değil de daha çok mizah,ekonomi,gözlem gibi "farklı" konulara değiniyorsun!Ama bu eksikliklerin tecrübe kazandıkça azalacaktır.

    YanıtlaSil
  6. -Google anasayfaya reklam alır.
    -Gmail kapasitesini azaltır.
    -Günde 10 aramadan sonra ücretli olur...

    :)

    YanıtlaSil
  7. Yorumlarınız için teşekkürler Ferhat ve Kerem.

    Kerem senin görüşlerin de güzelmiş :)

    Tarık Furkan GÜVEN

    YanıtlaSil
  8. google'ı etkilerse yardımda bulunursun canım.

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum