22 Aralık 2007 Cumartesi

Blogger'a Yeni Sayfa Ögesi Eklendi:Abone


Blogger durmuyor gelişiyor.

Sayfa ögelerine Abonelik Bağlantıları eklentisi geldi.

Blogunuza Almanız İçin Yapmanız Gerekenler 
1-)Blogger Draft'a gidin.

2-)Kontrol Paneli gelecektir.Ardından Yerleşim'e tıklayın.


3-)Sayfa Ögesi Ekle'ye Tıklayın.


4-)Abonelik Bağlantıları'nı bulup Bloga Ekle butonuna basın.


5-)Son olarak Değişiklikleri Kaydet butonuna basın.

Tebrikler.Başardınız...

Abonelik Bağlantıları blogunda şöyle gözüküyor:



Artı Yönleri
-Tasarım güzel.
-Tut-çek menü olması yer kaybını azalttığı gibi hoş bir estetik de yaratıyor.

Eksi Yönleri
-Tasarım rengini kullanıcı belirlemeli.
-FeedBurner ile yakmış blog sahipleri de FeedBurner adresini girerek bu hizmetten yararlanmalı.

Son Söz

Blogger geliştirici takımını kutluyor daha çok yeniliğe imza atmasını diliyorum.

3 yorum:

  1. Bir hafta kadar önce bu sayfa ögesini gördüğümde hoşuma gitmediği için kullanmama kararı vermiştim. Çünkü "RSS EKLEBUTONU" kullanmak daha akılcı.

    Sayfa ögesini özelleştirme konusuna gelirsek, aslında bir takım özelleştirme yapmak mümkün, sayfanızın kaynak kodları arasına bakarsanız bu açıkca görülebiliyor. Fakat dikkatimi çeken diğer bir gariplik artık doğru dürüst kullanılmayan tablolar bu sayfa ögesi ile kullanılmış :-))

    YanıtlaSil
  2. bunu daha öncede biliyordum ama kullanmaya gerek duymadım.ama şimdi sırf yer olsun diye kullanıyorum :-)

    YanıtlaSil
  3. ben kullanmaya bir hafta önceden baslamıstım su anda kalabalık olarak duruyo belkı ılerıde kaldırırım

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum