25 Aralık 2007 Salı

E-postalar Firefox,Opera'da Açılsın


Başlığı biraz açmak gerekirse;MSN ya da WLM'ye gelen e-postalarımız İnternet Explorer tarayıcısı tarafından açılır.
Bunu engellemek için yani Firefox,Opera ile açmak için program bulundu!Müjde...
E-postalarınız Firefox veya Opera ile açılabilecek.

Yapmanız Gerekenler
1-)http://www.stuffplug.com/?act=download adresinden programını indiriyoruz.

2-)Programı yüklüyoruz.
3-)Yükledikten sonra messenger'a giriyoruz.(Aşağıda gösterdiğim resimlere bakın)Stuff Plug'u buluyoruz.

veya

Tıklıyoruz.

4-)Ayarları resimde gösterilenler gibi yapıyoruz.
Üst menüden Stuff Plug'u bulup tıklıyoruz.Aşağı doğru açılıyor.

Ayarlar'a tıklıyoruz.


Tüm URL'leri varsayılan tarayıcıda aç seçeneğine tik koyun.

5-)Tamam'a tıklayın.

Tebrikler,başarıdınız.Artık bu kadar e-posta geldi dediğinde ie değil Firefox,Opera açacak.

İe'de olanlar;Firefox'a veya Opera'ya geçmeniz şiddetle önerilir.Anlayan anladı :-)

4 yorum:

  1. tesadüfün böylesi, yaklaşık 1 saat kadar önce kendi kendime bu olaydan yakınmıştım. mail okumaktan başka bir şey için kullanmadığım ie her açıldığında whenu diye bir de reklam hedesi fırlıyordu, sinir ediyordu. sonra unuttum bu yakarışlarımı, biraz da blog alemine göz atayım dedim. çat diye bu çıktı karşıma. neyse işleme koyulup ie'den tamamen kurtulmalı.

    YanıtlaSil
  2. Yardımcı olduysa ne mutlu bana :)

    İyi Günler...

    YanıtlaSil
  3. Eehem Blogger'ın azizliğine uğradım efendim.Yukarıdaki yorum benimdir.

    YanıtlaSil
  4. Ya yardım edermısınız bu sekilde yaptım fakat maıl qelen kutusnu tklayınca bır word dosyası acılıyorrrr

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum