28 Aralık 2007 Cuma

Google Paket


Google,özel olarak seçilen yazılımları toplamış,Google Paket'i sunmuş.

Google Paket nedir?
Google tarafından hazırlanmıştır.Herhangi bir virüs,truva atı içermez.İçindeki yazılımlar ücretsizdir.

İçinde Bulunan Yazılımlar


Artıları
-Bilgisayarınızı formatladıysanız yazılımları tek tek indirmek tam bir hezimettir.
Google Paket ile yazılımları kolay bir şekilde indirebilirsiniz.
-İstemediğiniz yazılımı indirmeme özelliği de güzel düşünülmüş.

Eksileri

-Yazılım sayısı 7.Bu sayı çok az.Bu sayı artılırsa daha iyi olur...
-Yazılımların çoğunu Google oluşturuyor.Daha tarafsız olmasını temenni ediyorum.


Son Söz
Yazılımların sitesine tek tek gireceğinize Google Paket ile indirmek daha mantıklı. 
Google Paket'e Gitmek İçin TIKLA

1 yorum:

  1. Az önce yeni format attım, modemi yeni kurdum ve direkt Google'a girdim.

    Karşıma bu Google Pack çıktı. Halla halla dedim Google format attığımı nasıl anladı. İki saattir bu soruyu cevap arıyordum ki yazını gördüm, denk gelişe bak dedim :)

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum