5 Aralık 2007 Çarşamba

Ziyaretçiler Yazınızı Beğeniyorlar mı?-2


Bu yazının bir seri olacağını düşünmemiştim..Ancak oldu :)
İlk yazımda ClickComments sisteminde bahsetmeye çalışmıştım..
Bu yazımda ise sizlere ''Outbrain''sistemini anlatmaya çalışacağım..
Bu sistemi birçok WordPress altyapılı blogda görmek mümkün(başka şekilde de olsa)
Bu sistemde 5 yıldız vardır ve nitelendirmeler genellikle şunlardır:
Berbat,kötü,fena değil,iyi,mükemmel.

Bu sistemi Blogger altyapılı bloga almak çok kolay..
Yok ben şablonu bozarım,kod nedir bilmem nedir diyorsanız,yaşadınız..Neredeyse 5 adımda işiniz halloluyor...

Servisten birtakım görüntüler




Blogger altyapılı blogların yapması gerekenler:
1-) http://www.outbrain.com/new/pages/get_ratings_blogger.html bu adrese gidin.


2-)Gerekli işlemleri yapın...



kırmızı içerisne aldığım İçeriği Düzenle'ye tıklayın..

İçeriği Düzenleye tıkladığınızda yukarıdaki bölüm gelecek..İşaretlediğim yeri silin ve yerine
http://blistikblog.googlepages.com/OutbrainRater.js adresini kopyalayıp yapıştırın..

Widget Ekle butonuna basın..
Tebrikler...Artık hangi yazılarınızın beğenilip beğenilmediğini öğrenebileceksiniz..

İlgili Yazı
Ziyaretçiler Yazınızı Beğeniyorlar mı?

2 yorum:

  1. Linke tıkladıktan sonra blogger oturumumuzu açmamızı istiyor ya, bu gerekli birşey biliyorum ama yine de beni rahatsız ediyor, güvenlik açısından. Ya da bu benim hüsnü kuruntum. (:

    YanıtlaSil
  2. ben kullanmaya basladım bile saol tafugu :D

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum