23 Kasım 2008 Pazar

MX Theme ile yola devam!

Aniden bir karar alarak temayı yenilemiştim.Zamanım olmamasına rağmen,hafta içinde 5 tane yazılı olmasına rağmen.

İlk baş Damacana.org'un bir ara kullandığı İnsense'ı denedim.Tarayıcı problemleri gördüm,vazgeçtim.Şuan kullandığım tema ise MX yani MaFiAMaX'ın uzun bir süre kullanıp,özene bezene özelleştirdiği MX.Geçici bir süre bu tema ile devam etmeyi düşünüyorum.Yazı yazamamın nedeni zaman.Üniversiteye kapak at gerisi gelir deyimi ne kadar yanlışsa liseye kapak at gerisi gelir de bir o kadar yanlış.Hakikaten yorucu bir tempo,hele bir de zaman yoksa.En kısa zamanda yeni bir yazı yazmayı düşünüyorum.Bu arada TaFuGu Blog'da teknoloji ile ilgili yazılarınızı gönderip birçok kişinin görmesini,okumasını sağlayabilirsiniz.Bunun için yazınızı tafugu[at]gmail.com'a göndermeniz yeterli.

Tema ile ilgili görüşlerinizi yorum bölümüne yazabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Sanırım aklında köklü bir değişim var. Bu değişime kadar benim temayla yola devam etmek kararına sevindim. Benim emektar tema seni yarı yolda bırakmaz :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. teman güzel ama şu arkaplan rengini gri veya daha açık renkler yaparsan daha hoş durur.

    YanıtlaSil
  4. Erhan tam olarak olmasa da evet.

    @aTOMKARINCA fikrini düşüneceğim.

    Teşekkür ederim yorumlarınız için.

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum