3 Kasım 2007 Cumartesi

Blogger'a Yeni Sayfa Ögesi Eklendi:Gadget


Blogger'ın yeni sayfa ögesi gadget..

İçinde şuanda 23453 adet var..Bu gadgetleri hepsini siteye yüklemeyelim..
Yoksa uzun bir süre açılmasını bekleriz :P

Şuan draft.blogger.com adresinden ulaşabiliyor..Yapmanız gerekenler:kontrol panelinden yerleşime tıklamak daha sonra gadget ekle butonuna basmak..Ve istediğiniz Gadgeti Blogger altyapılı blogunuza eklemek..

Bu Gadgetler iGoogle'da da bulunmakta..Yani iGoogle'da bulunan gadgetler blogger'a taşınmış....

3 yorum:

  1. Sabahın köründe bu yazıyı görünce yürü be Blogger Team dedim. Ancak ben oldum olalı İgoogle'un da kullandığı bu gadgetlere ısınamadım. Baştan sağma tasarlanmalarından mıdır, yoksa bir işe yaramadıklarını düşünmemden midir bilmiyorum ısınamadım. Aralarında gerçekten işe yarayanları var ama gel de bul!

    Haber için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. igooglede gadget lere zaten htlm kod olarak alıpta blogumuza koyabılıyorduk sımdık kesdırmeden yapmışlar :P

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum