25 Kasım 2007 Pazar

Ey DSL! 2.0 Geliyor!


Kotaya bakmak adlı yazımda Ey DSL! projesinin neredeyse bittiğini söylemiştim..Proje yapımcısı yapılan yenilikler ile Ey DSL! programının 2.0 sürümü geliyor...

Yeni Sürüm ile gelen özellikler
-Güvenlik kodu girmeden kotanıza kolayca bakabilirsiniz.
-Yenilenen çekirdek motoru ile kotaya bakmak saniyelerinizi bile almayacak..
-Paket Yakalama modülü ekleniyor. Böylelikle Ey DSL ile İnternet trafiğinizi detaylı bir şekilde takip edebileceksiniz. "MSN ay boyunca kaç Mega Bayt kota harcamış?" yada "Internet Explorer ile ne kadar dolaşmışım?" gibi sorulara kolaylıkla yanıt bulabileceksiniz.
-Ağ Trafiğinizi Veritabanına kayıt imkanı geliyor. Artık ağ trafiğinizi veritabanına kaydederek tüm yıl boyunca internet trafiğiniz aylık, günlük hatta saatlik olarak önünüze gelecek. Üstelik bu rapoları web ortamının verdiği esneklik ile görsel bir şekilde takip edebileceksiniz.
-Tümleşik Web Sayfası Parçalıyıcı (Integrated HTML Parser) ile Ey DSL! çok daha hızlı olacak. Ey DSL! 2.0 Internet Explorer' ın hantal arabirim denetiminden tamamen ayrılıyor. 3 kata varan bir hız artışı ve çok daha düşük hafıza kullanımı tasarlanıyor.


ALFA SÜRÜM KURULUMU İÇİN ÖNEMLİ NOTLAR:
Bu alfa sürüm Ey DSL'in sadece çalıştırılabilir dosya halini içerir.
eydsl20alpha.zip dosyası içinde bulunan eydsl.exe ve background.bmp dosyalarını boş bir yere açın.
Eğer bilgisayarınızda Ey DSL! çalışıyorsa kapatın.
Açmış olduğunuz eydsl.exe ve background.bmp dosyalarını eski sürümün bulunduğu klasör içine kopyalayın. Not: Eski sürüm genelde C:\Program Files\Ey DSL! klasörü içinde bulunur.
Eğer üzerine yazılsın mı gibi bir soru ile karşılaşırsanız evet ile onaylayın.
Ey DSL!' i çalıştırın.
Ayarlar' a girerek ADSL sekmesinden Kullanıcı Adınızı ve Şifrenizi silip tekrar girin. Not: Yeni şifreleme tekniği geliştirildiğinden bu kısım mutlaka gerekli.
Hepsi bu kadar. Ey DSL! 2.0-alpha sürümünü artık güvenle kullanabilirsiniz.
Proje yapımcısından alınmıştır..

Ey DSL! 2.0 alpha sürümü şuan test aşamasında olduğundan aksilikler olabilir..
Yok bir deneyelim diyorsanız indirmek istiyorsanız TIKLA

3 yorum:

  1. Çok iyi haber.Kota sorgulama sitesine girip her seferinde şifre falan yazmak can sıkıyodu bu haber iyi oldu tam sürümü çıkınca indiririm..

    YanıtlaSil
  2. abe bana yardımcı olunya ben bu proğramı indirdim ama güvenlik kodu falan gostermiyor bana yardımcı olursanız sevinirm

    YanıtlaSil
  3. abe bana yardımcı olunya ben bu proğramı indirdim ama güvenlik kodu falan gostermiyor bana yardımcı olursanız sevinirm gonul.dostu56@hotmail.com

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum