3 Eylül 2007 Pazartesi

Ziyaretçiler Yazınızı Beğeniyorlar mı?



 Bir yazınız var ve o yazıyı ziyaretçilerinizin sevip sevmediğini bilemeyiz(vahiyle gelmiyor ya :D)İşte bu duruma hızır gibi yetişen bir servis var o : ClickComments servisi

Nedir bu ClickComments servisi?
Bu servis Blogger altyapılı olsun Wordpress olsun yazılarınızın başına bir kutucuk koyar..Bu kutucuğa siz 2,4 veya 6 seçenek koyarsınız..


İkonların 2 veya 3 boyutlu olduğuna karar verirsiniz..(tavsiyem 3 boyutlu olması)


örnek yapım formu


widget olduğundan blogger'da böyle bir sayfa gelecek..


Bu servisi aldığınızda blogunuzda aşağıdaki gibi olacak..(seçenekler değişmezse tabii)

Birde bir şıkkı seçtikten sonra size sevebileceğiniz yazılar geliyor ki bu ziyaretçinin sitede durma oranını artırır ;)
şunun gibi



Türkçe olan bu yararlı kutucuğu kendi bloguna almak için TIKLA

8 yorum:

  1. Ne yazık ki diğer bir çok yabancı servis gibi, bu serviste de Türkçe karakter sorunları var. Ayrıca yarı İngilizce yarı Türkçe.

    Ben bile İngilizce bildiğim halde çok itici geliyor.

    YanıtlaSil
  2. karakter sorunu nerede var?ben operayla karakter sorunsuz görüntülüyorum..

    iletişim formunu diyorsan haklısın..o ingilizce..

    yani şuana kadar sistemi delik deşik ettim..karakter sorunu yok..

    belkide gözümden kaçtı..karakter sorunu olan yeri söylersen çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
  3. Türkçe karakter sorunu şöyle:
    Bloğumuza bir başlık atıyoruz.Mesela Başlığı şöyle yazıyorsunuz:Nereden ve Nasıl Aldın.Bu başlık yayına girdikten sonra şuna dönüşüyor.
    "nereden-ve-nasl-aldn.html" yani böyle karakterler eksik oluyor.
    Sevebileceğiniz diğer yazılar kısmında da aynen böyle karakter eksik biçiminde bir liste ortaya çıkıyor maalesef...

    YanıtlaSil
  4. hımm anladım..
    anlattığın için teşekkür ediyorum..

    ancak ancak bende türkçe karakter sorunlu görünmüyor :D
    dediğini anladım ve senin blogunda kutucukta türkçe karakter sorunu vardı..

    acaba tarayıcı mı dedim..opera ve firefoxu denedim..hepsinde de türkçe karakter sorunsuz görünüyordu..

    YanıtlaSil
  5. Ben yazıyı takip etmeyi kaçırmışım. Valla Furkan nasıl baktın anlayamadım gitti!

    Al sana örnekler: Teşekkürler yazısında "ş" sorunlu.

    Veya "you commented: Sevdim" Burda da sevdim olarak cevapladınız diyor.

    YanıtlaSil
  6. tamam gördüm,sonunda :-D

    bi göz doktoruna gideyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunun içeriği benim blog ile uyuşuyor.Aynı içerikte blog arıyordum ve senin bloguna rastladım.
    Link değişimi istiyorum.Faydalı olacağını düşünüyorum.Blog ağımızı genişletmemiz gerekiyor.
    http://codegon27.blogcu.com/ 'u gezilesi bloglar arasında görürsen codegon27@hotmail.com 'a mesajını bekliyorum.
    Not: Bende kalitesiz ve yasal olmayan paylaşımlar yasaktır.

    YanıtlaSil
  8. ben koyamadım çünkü linkde bir sorun var..

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum