6 Eylül 2008 Cumartesi

Türkiye Afrika'da mı Microsoft?



Microsoft sitesinde Türkiye'yi Afrika'da gösteriyor.Biz de Microsoft'u baş tacı yapıp işletim sistemimiz yapıyoruz.

Bunun kasıtlı yapıldığını düşünüyorum.Microsoft'a kocaman bir yuh çekiyorum.Yazıklar olsun!

Buyrun bu da adresi http://www.microsoft.com/worldwide/

Düzeltme:Söz konusu haritada Türkiye Ortadoğu ve Afrika'yla birlikte gösteriliyor.Ancak bu durum Erhan'ın da dediği gibi bağlı oldukları ofisleri gösteriyormuş.Bana kalırsa Türkiye'nin Avrupa veya Asya'da olması gerekirdi ancak şirketin kararı olduğundan saygı duymak lazım.Microsoft ve siz değerli okuyucularımdan özür diliyorum.

Düzeltme 2:Verdiğim linkteki sayfadaki sol taraftaki Europe(Avrupa)tıkladığınızda ülkeler karşınıza geliyor.Europe(Avrupa)daki ülkelere bakarsanız Türkiye'de yer alıyor.Şimdi de Middle East and Africa tıklayın.Bu ülkelerde de Türkiye yer alıyor.Özetlemek gerekirse anladığım kadarıyla Türkiye hem Avrupa hem de Ortadoğu,Afrika ofisleriyle ortak çalışıyor.Ya da değil.Bu durum herhalde kıtalara yakınlıktan kaynaklanıyor :)

7 yorum:

  1. ortadoğu ve afrika kategorisine koyuyor!!!

    YanıtlaSil
  2. Avrupalı olmadığımıza eminim de Afrikalı yapan zihniyete koca bir yuh çekiyorum.

    Bu tür şirketlerin Avrupa ofisi vs. ofisi gibi bir çok ülkenin bağlı olduğu ofisleri vardır. Bu ofislerde merkeze bağlıdır. Acaba Türkiye Afrika kıtasının da içinde olduğu ofise mi bağlı? Ve bu harita da bunu mu gösteriyor?

    Bu durumu farkediğ duyurduğun için teşekkürler. Hemen Microsoft Türkiye ile bağlantıya geçiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Furkan şimdi dikkat ettim de sol tarafta Middle East and Africa yazıyor. Yani Ortadoğu'da yer alıyoruz -ki bu normal. Bir önceki mesajımda da dediğim gibi bu harita ülkelerin ait oldukları kıtaları değil bağlı oldukları ofisleri gösteriyor ;)

    Yazıyı güncelleyere bir düzeltme yaz bence ;)

    YanıtlaSil
  4. mafiamax'a katılıyorum. doğru bir yorum.

    YanıtlaSil
  5. Yorumlarınız teşekkürler Hasan,Erhan,Ahmet.

    Haberin bir anlamı kalmadı gerçi :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım sana hiç yakıştıramadım. Keşke önce araştırma yapıp sonra açsaydın

    YanıtlaSil
  7. Afrika zengin ve ırkçı bir kıta olsaydı herhalde sesimiz çıkmazdı :)

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum