28 Eylül 2008 Pazar

TTNET tasarımını yeniledi ama



Bu yenilenme keşke altyapı ve hizmetlerde olsa diyorum ama değil.TTNET internet sitesinin tasarımını yeniledi.Türk Telekom'a benzer,Türk Telekom'dan daha kötü,önceki tasarımdan daha iyi bir tasarımla karşımızda TTNET.

TTNET veya Türk Telekom reklama,imaja çok önem veriyor.Bu önem ve alakayı hizmet ve altyapıya harcasa hem çoğu kişiden küfür yemeyi bırakın teşekkür alacak.Ben reklamı yapmasın demiyorum,makul düzeylerde çok iyi derecede reklamların yapıldığı aşağı yukarı biliyoruz.Cem YILMAZ'a veya Gülse BİRSEL'e paralar bayılacağınıza bazı bölgelerin altyapıları yeniler,geliştirirsiniz ve işte o zaman VDSL 2'niz gerçek olur,sözde kalmaz.

Tasarım konusuna gelecek olursak göz yormayan,açık grinin çokça kullanıldığı güzel bir tasarım olmuş.Tasarımı kim yapıyor bilmiyorum ama TTNET ve Türk Telekom'da daha profesyonel daha işini seven kişilerin çalıştığı kesin.

Yeni tasarımdan bir görünüm:


TTNET'e Gitmek İçin TIKLA

3 yorum:

  1. ttnet tasarımdan önce kafasını yenilemeli , sanki internet servis sağlayıcı gibi değilde webmaster gibi çalışmaya başladı

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum.

    Yorumun için teşekkürler Mert.

    Tarık Furkan GÜVEN

    YanıtlaSil
  3. gercekten katılıyorum arkdasımm

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum