17 Eylül 2008 Çarşamba

Gillette Fenomen Blogger

Bugün e-postama düşen acaba spam mi dediğim bir e-posta geldi.Adımın yazdığını görünce tamam desem de internetteki araştırmalardan sonra güvenli olduğunu,spam olmadığını anladım.

Aşağıdaki resme bakabilirsiniz:

Resimde yer alan yazı(okuyamayan olur diye):

Sayın Tarık Furkan GÜVEN;
"FENOMEN BLOGGER" PROJESİ BAŞLIYOR! Gillette'in en rahat tıraşını sunan Fusion Power Phenom'u denemek için Türkiye'nin en popüler 150 blog yazarından biri olarak sen seçildin! Açık adresini fenomenblogger@....com'a gönder, biz de sana Gillette Fusion Power Phenom tıraş setini gönderelim ve "sürprizlere hazır ol" diyelim. Gilette'in En Rahat Tıraşıyla Güne Başla. Kendini Göster. Fenomen Ol. Keyifli Bloglar. Gillette Fusion Power Phenom

Teyyare.org'daki Damacana'nın yorumunu okuduktan sonra tamam dedim ve yolladım.

Hangi kriterlere göre bu e-posta gönderildi bilmiyorum ama benden daha iyi blogculara yollanmadıysa,yollanmazsa ayıp olur diye düşünüyorum.Tabii kadınlar hariç :)

Bu arada bu proje sadece tıraş seti değil herhalde.Sürprizlere hazır ol diyelim sözünden sanki başka sürprizlerde olur diye düşünüyorum.

Güncelleme 1:Gillette Fenomen Blogger projesinin blogu: http://fenomenblogger.blogspot.com/

Güncelleme 2:Traş seti elime ulaştı.(13 Ekim)Teşekkürler Gillette.

Güncelleme 3:Ve artık proje tam anlamıyla başladı.(16 Ekim)

8 yorum:

  1. Böyle sürprizlere alışın olmayınca inanamıyoruz. İnşallah bir yamuk durum yoktur. Eğer gerçekse güzel bir marketing tekniği yalnız spam mı değil mi derken kampanya şaşmaya başladı :)

    YanıtlaSil
  2. Bana gelmedi.Beni beğenmediler heralde :p

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz de Erdal'a güvenip cevapladık, bakalım inşallah fos çıkmaz. Traş seti geldide süprizleri kaldı :)

    YanıtlaSil
  4. ilk 150 büyük başarı.Tebrikler Tarık.Başarıların devam etsin...! =)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar;yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. bana gelmedi =(

    Bu arada soydaşmışız =) benimde soy adım GÜVEN

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum