29 Eylül 2008 Pazartesi

Prison Break Tüm Gün CNBC-E'de!



Dizi Adı:Prison Break

Sezon: 3

Bölüm Sayısı:13 

Kanal:CNBC-E

Tarih:4 Ekim Cumartesi

Yayınlanağı Saat:14:00 ile 02:00 arası

İyi Seyirler...

Prison Break'in 2 sezonunu çabucak bitirmiştim ancak 3.sezonunu bulamıyordum.Televizyonda Prison Break'in tanıtımı çıkınca ilk önce şaşkınlık sonra da sevinç kapladı yüzümü.

4 Ekim Cumartesi 14:00 ile 02:00 arası 3.sezonu yani 13 bölümü yayınlayacağını duyunca havalara uçtum desem yeridir.En sonunda Prison Break'in 3.sezonunu izleyebileceğim.Sevenlerine duyurulur. 

Bu arada böyle bir olay Türk televizyonlarında oldu mu onu da merak ettim açıkcası.

3 yorum:

  1. Bende de var ilk 2 sezon ama fırsat yok izlemeye önümüzdeki yaz inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Anladım :)Başarılar diliyorum ÖSS maratonu ve ÖSS'de...

    Yorumun için teşekkürler Kerem.

    Tarık Furkan GÜVEN

    YanıtlaSil
  3. ooo saatlerce onu izlemek yurek ister yahu. bide zırt bırt reklam girerler...
    daha önce sanırım 24 dizisinin 4-5 bölümünü arka arkaya yayınlamıslardı..

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum