11 Eylül 2007 Salı

Vista DVD'sinde 3 kafadar?



Kwisatz isimli biri tarafından Windows Vista DVD'si üzerinde üç tane adamın resmi keşfedildi..
Ne adamı diyebilirsiniz?3 tane kafadarımız Vista Dvd'sinden çıktı.

kimseye çaktırma ama bunlar Bill Gates'in yakın arkadaşlarıymış :D

Kwisatz sahip olduğu Nikon 5700 fotoğraf
makinesiyle Vista Business DVD'sini bir hayli zoom yapmış..izliyoruz :P













DVD baskısının üzerinde bu adamların resmi dışında başka holografik resimler olduğunada şahit olmuş bulan arkadaş.

yani bir nevi İstanbul Hatırası gibi :D

Düzenleme: DVD'den Eşi ve Doğduğu köy çıktı.

bill gates'in doğduğu köy :P



bill gates'in eşi :P

7 yorum:

  1. Furkan nerden buldun bu haberi? Asparagas olmasın? Vallahi gerçekse kıskandım bak :-))

    YanıtlaSil
  2. adam eşini,arkadaşlarını bi de doğduğu köyü vista dvd'sine koymuş..
    çok görüyorsun sende Erhan :D
    ne güzel işte :P

    YanıtlaSil
  3. Erhan sen bu olayları çok geriden takip ediyon heralde biz bu resimleri 2,5-3 ay önce forumlardan birinde tartışmıştık.Yani konu azıcık eski.

    YanıtlaSil
  4. Gökhan, bu olayları derken? Sencede biraz garip bir yorumda bulunmamışmısın?! Çünkü forumlardan biri dediğin forumda takılmadığıma göre görmemde zor olsa gerek.

    Olay eski ise de Furkan'ın kabahati...

    YanıtlaSil
  5. Herkes forumda takılıyor diye birşey yok..yabancı bir blogda gördüm ilgimi çekti yayınladım.

    eski olabilir ama ben kimseye şu yazıyı yayınlayayım mı bu yazıyı yayınlamayayım mı diye sormam biraz abes kaçar herhalde..
    ben ne yapıyorum hoşuma giden haberleri sizinle paylaşmaya çalışıyorum..
    haa bir hatam olmuşsa affola..

    İyi Günler..

    YanıtlaSil
  6. Furkan, benim kızmamın sebebi Gökhan'ın sanki herkes forumlarda sürekli takılıyormuşcasına düşünmesi ve böyle bir yorumda bulunması. Eğer eski olduğundan şikayetçi ise de kabahati sende arasın bana böyle bir yorumda bulunması garibime gitti. Yoksa tabiki de kimseye sormayacaksın. Herhalde, benim tarafımdan sorunun senin eski bir haberi yayınlaman olmadığını anlamışsındır.

    Bu yorumlardan sonra da kimse darılıp gücenmesin ben durumu açıklamaya çalıştım. Yola devam...

    YanıtlaSil
  7. yok ne darılıp gücenmesi Erhan..

    bence bu konu burada bitse daha iyi olacak kanaatindeyim..

    ve şu yazıyı yoruma kapatayım..

    YanıtlaSil
Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum