23 Eylül 2007 Pazar

Format Attıktan Sonra Arkası Kesilmeyen Sorunlar


Geçenlerde anılarıma format attım :P Ama gel gör ki media player 11 ve kullanıcı hesabı hatta yardım ve destek masası da çalışmıyordu.İngilizceyle bu işi kurtardım..
Ve de TaFuGu Blog ziyaretçileriyle de paylaşayım dedim..
O kadar komik ki 20 saniyenizi bile almıyor..Sonuçta kullanıcı hesabı ve media player 11'i,yardım ve destek masanızı kullanabiliyorsunuz..

Sorun Hakkında
Media player 9,10, isterseniz 11'i yükleyin;baştan kurun..Sorun çözülmüyor.
Kullanıcı hesabı ise ekran geliyor,yazılar gelmiyor..
Yardım ve destek geliyor ama yazılar gelmiyor..
Ancak aşağıdakileri yaparsanız çalışıyor B)

Yapılması Gerekenler
-Başlat/Çalıştır ve
regsvr32 jscript.dll
regsvr32 vbscript.dll
bu kodları sırasıyla yapıştır..Tebrikler artık kullanıcı hesabınıza giriş yapabiliyor media player 11'i ve yardım ve destek masanızı kullanabiliyorsunuz..

Neden olduğu hakkında bir fikrim yok..Ama gerekenler yapıldıktan sonra çalışıyor :)

İlgili Yazı: Sanal Olarak Format Atmak İster misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum