17 Eylül 2007 Pazartesi

Blogger Play


Blogger'ın yeni servisi Blogger Play;Blogger'a yüklenen resimleri rastgele olarak görünüleyen bir servis..
Yani siz blogger'a bir resim yüklerseniz ve bu da cinsel içerikli olmazsa yayınlıyor..
Bunu engelleyen Google SafeSearch

Bu resmi kim eklemiş görmek istiyorum derseniz ''show info''ya basmanız yeterli..
Slayt gösterisi bitmiyor..Ayrıca slaytlar arası geçişi siz yapmak zorundasınız..
Yani
bu tuşlara basmak zorundasınız :(

Hızı isterseniz salyongoz,isterseniz insan yapabilirsiniz..Tavsiyem insan..Çok yavaş canım salyongoz :P


Resimler güzel olduğu kadar saçmada..Aşağıya bakarak anlayabilirsiniz.

saçma :D

güzel :)

Blogger Play'e Gitmek İçin TIKLA

2 yorum:

  1. Çok ilginç bir fikir ve sonucunda ortaya çıkan bir servis. Resimler için bu saçma bu güzel demişsin. Galiba bir kıskançlık sezdim ben :-)

    YanıtlaSil
  2. yok ne kıskançlığı öyle buldum bana göre saçma geldi :D
    ne öyle hiç çekemem valla öylelerini :P

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum