12 Ağustos 2008 Salı

Bedava Kontör Saçmalığı


Bu konu çeşitli kişiler tarafından birçok kez ele alındı.Ama bugün yaşadığım gibi bir olay oldu mu bilemiyorum.Bende paylaşayım dedim.

Bugün bir siteye girdim.Pop-up pencerenin içinde bir reklam açıldı.Bir bakayım dedim.Ücretsiz!,Çekiliş Yok!,Kura Yok! gibi ifadelerle karşılaştım.Sadece 100 kontör kazanmanız için bir soru soruluyordu.


Soru şöyleydi:Taksim hangi şehrimizde yer alır?
İstanbul ve Ankara seçenekleri vardı.Ben Taksim'in İstanbul'da olduğunu bilmeme rağmen yanlış seçeneği işaretlersem ne olacak diye merak ettim ve Ankara'yı seçtim.
Sonuçta yanlış seçeneği seçmeme rağmen 100 kontör kazanmıştım.

Bu örnek ve diğer örneklerde zaten bunun bir tuzak olduğunu gösteriyor bunu biliyoruz ama bunu bilmeyenlerin de kontörleri alınıp duruluyor.

Televizyondaki o salak reklamı şöyle değiştirirsek:Hepinizi sömürecek kadar vicdanımız var.Herkesin çekilişsiz kurasız kontörlerini alıyoruz.Hemde ÜCRETSİZ! :)

Aslında bu konuda devletin tedbirler alması lazım.Mesela en başta televizyon reklamlarında çıkan -Karadeniz müziğiyle Çekilişsiz kurasız hepinize 100 kontör denilen- reklamı RTÜK'nun kaldırması,yasaklaması lazım.

Güncelleme:Bu da en son salaklıkları.Futbol yerine futbul.

Son söz:Bu devirde babana bile güvenmeyeceksin...

10 yorum:

  1. üstelik bu futbol sorusunda bende 60 dk dedim hemen bravo 100 kontör kazandınız dedi.

    YanıtlaSil
  2. @abc dediğim gibi bunlar birer tuzak.Aman kimse gelmesin diye yazdım.Eh,biraz da içimi döktüm açıkcası..

    Teşekkürler yorumun için.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ...Ama bu tuzağın nasıl işlediğini anlayamadım tam olarak... Yani tel.numaranızı ele geçirerek telefonunuzdaki mevcut kontörleri mi çalıyorlar ?? Peki ya birisi olur ya kötülük olursa diye benim numaramı verirse ne olacak ?? Aydınlatırsanız sevinirim...Teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  4. lanet olsun böyle insanlara milleti dolandırıyorlar adamlar aslında doğru söylüyo 2 ay abone kalan ve haftada 1 içerik indiren herkese 100 kontor veriyolar tamam burası doğru ama haftalık abone ücreti zaten 50 kontor yani 2 ay ve haftada en az 1 içerik indirirsen zate ortalama 500 kontor flan alıyolar zaten 500 kontor karşılığı 100 kontor komik çok komik birinin bu insanlara dur demesi lazım cahil insanlarda hemen kanıyo böyle şeylere milleti sömürüyolar anca

    YanıtlaSil
  5. BIKTIM YA NEREYE GİRSEM 100 KONTÖR KAZANDINIZ TEBRİKLER! YAZISI ÇIKIYO OFFF

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ben telefonla internete girdim durduk yere bir çok kontör geldi neden?

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar ben telefonla internete girdim.aniden bir çok kontör geldi.neden?

    YanıtlaSil
  8. Site adı:- ZULMETTEN NURA-http://mutebellig.sitemynet.com/furkan/ tanıtım yapmanızı rica ederim.

    YanıtlaSil
  9. yaw insanları salak mı zannediyorlar ne
    bir de şey var sitemize giren 10.000.kişisin bizden kontor kazandın :D
    tıklıyorumonu bu sefer soru soruyo
    hani kazanmıştım zaten
    ama şöle bişi söyliyim :D ben internette acemiyken buna inanmıştım ve üye olmuştum bi sürü kontorüm gitti :D sonra iptal ettirdim tabi ayrıca kontor felan da gelmedi

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum