9 Ağustos 2008 Cumartesi

Site Tanıtım:ÇizBakalım



Bu site tanıtımında Çizbakalım.com'u ele alacağım.

Çizbakalım.com nedir?
ÇizBakalım, internet üzerinden arkadaşlarınız ile beraber oynayabileceğiniz süper eğlenceli bir çizim-tahmin oyunudur.



Bu oyun gerçekten çok eğlenceli oluyor.Hele ki birinci olduysanız tam eğlence oluyor :)

Oyunda amaç en kısa sürede yapılan çizimi tahmin etmek ve yaptığınız çizimin anlaşılabilir olması.



  • Çizbakalım oyunu en fazla 10 kişiden oluşan oyun odalarında oynanır.
  • Her oyun 10 turdan oluşur.
  • Her turda bir kişi kendisine verilen gizli kelimeyi sadece çizerek anlatmaya çalışır.
  • Diğer oyuncular çizime bakarak kelimeyi tahmin ederler.
  • Çizer her doğru tahmin için puan alırken, doğru tahminde bulunan her kişi de puan kazanır.
  • 10 tur sonunda en fazla puana sahip olan oyuncu şampiyon olur.


Oyunun en önemli kuralı ki [bu kural ihlal edilirse oyunun bir mantığı kalmıyor] çizimde yazı yazmamaktır.Hatta bu önemli kural her odaya girişinizde karşınıza çıkıyor.Ancak yinede bazı kişiler yazıyor.Ama tabii Uyar butonu ve odadan atma gibi seçenekler olduğu için bunun önüne geçilmiş.



Çizim paletinde renkler ne yazık ki yeterli değil.Mesela mor rengi yok.Bu pastel boyada değil ki kırmızı ile maviyi karıştıralım :) Çizim paleti biraz daha geliştirilebilir.

Site altyapı olarak eskiden Java'yı kullanıyordu ancak şimdiki sürümünde altyapı olarak Joomla kullanılmış ki bu çok iyi bir tercih olmuş.



Çizbakalım.com'un tasarımı çok güzel ancak logo o tasarımın yanında sönük kalmış.Logo değiştirilirse tasarım dört dörtlük olacak.



Şuan Çizbakalım.com beta olduğu için bu gibi sorunların olması normaldir ama olmaması daha iyi tabii...



Bu arada beni de tafugu kullanıcı adıyla Çizbakalım.com'da görebilirsiniz.Şuanda toplam puanım 5500'e yakın...

Çizbakalım.com'a Gitmek İçin TIKLA

NOT:Kendi sitenizin de Site Tanıtım'da incelenmesini,tanıtılmasını istiyorsanız tafugu[at]gmail.com e-posta adresine e-posta atın veya yorum bölümüne yazın.Başvurunuz incelensin siteniz Site Tanıtım'da tanıtılsın.

14 yorum:

  1. Hikayeler, Hikaye, Hikayeleri, Hikayesi, aşk, çocuk,dini, dostluk, arkadaş, ibretlik, sevgi, tarihi, korku, komik, mektup, masal, makaleler, öykü, İbo, Arka, Sıradakiler, Biyografiler, Biyograf, Ünlüler, şarkı, şiir, şair, tuhaf, komik, ilginç, türk, türkü hikayeleri

    http://www.hikayesi.us
    www.hikayesi.us

    YanıtlaSil
  2. süper oyunmuş arkadaşım =)

    YanıtlaSil
  3. gusel olmus bende bır egıtımcı olarak bende beklerım

    YanıtlaSil
  4. çoK güzeL bi oyun,yaş farkı gözetmeksizin büyük küçük herkesin oynayabiLeceği bi oyun, tabi zeKa yasta deiL bastadır ;)

    YanıtlaSil
  5. nası oynucaz

    YanıtlaSil
  6. ben bu oyunu çooook seviyorum ama bu aralar açılmıyo bu durumun nedeni ne ve nasıl açabiliriz ve açılsın artık çünkü çizbakalımı çoooook seviyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. Oynuyorum üyesiyim çok güsel

    YanıtlaSil
  8. http://www.sevecensohbet.com
    Dürüst ve Seviyeli Sohbetin tek adresi heppiniz beklerim arkadaşlar. Herşey için Tşkler

    YanıtlaSil
  9. cizbakalim.com açılmıyor.
    nedeen?!?
    :(

    YanıtlaSil
  10. Evet ya çiz bakalım açılmıyor

    YanıtlaSil
  11. 1 yıldan beri bu oyunu oynuyorum sıkıldım ve herşey blen kadna giryorum

    YanıtlaSil
  12. Bakarmısınız çiz bakalım açılmıyor ben uzun zamandır oynuyorum. fakat bu gün açamadım sebep nedir? nickim rana229(çizbakalımda)

    YanıtlaSil
  13. Bende uzun zaman oynuyorum fakat sıkılmadım aynı anda sanalika oyun skor vebunun gibi sitelere giriyorum rana229

    YanıtlaSil
  14. çiz bakalımın açılması için bi program gerekiyomuş galiba tam anlayamadım bi sitede gördüm girebilen varsa lütfen söylesin

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum