12 Ağustos 2008 Salı

Blogcuların tişört merakları



Başlık anlaşılmamış olabilir hemen açıklayayım.Efendim bazı blogcular her nedense blogunun altyapısının logosunu tişörte basmak isterler.Bu bir hastalık mıdır yoksa blogculuğa başlayan herkeste mi görülür orasını bilmiyorum ama bende de bu hastalık 2-3 gün önce nüksetti :)Çare olarak Blogger logolu bir tişört almayı veya bastırmayı düşünüyorum.
Bu tişört merakı sizde de var mı?Yoksa dediğim gibi blogculuğa başlayan herkeste mi görülür?Cevaplarınız için teşekkürler.

8 yorum:

  1. Ben İstanbul, Ankara, Bursa ve Bilecik'te üstünkörü aradım ve doğal olarak bulamadım. Sen bulabildin mi?

    YanıtlaSil
  2. Bu işlemi ya Google Store'dan yapacaksın ya da tişört basım yerlerinde bastıracaksın.2 yol var.

    Bu tişört basım yerleri tam şehir merkezlerinde olmuyor.Tam cadde üstü böyle bir işletme bulmak biraz zor.Genel olarak arka sokaklarda yer alıyor...

    Bursa'da var onu da söyleyeyim.Buldum yani..

    YanıtlaSil
  3. Ben bir ara Kadıköy'de bakındım ama yoktu. Aklına gelebilecek her türlü karakterler ve amblemlerin olduğu mağazalarda bile yoktu :)

    Dip not: Aynı yazı http://www.kabiliyet.org/2008/08/blogcular-ve-blogger-t-shirt.html adresinde bulunuyor. İnşallah rastlantıdır. Yanlış anlama, temennim o blog yazarı için ;)

    YanıtlaSil
  4. En kötü ihtimalle Google Store'da var oradan alınabilir.

    Erhan;o yazıyı senin sayende gördüm.Son günlerde bu olaylarla karşılaşıyorum.Bu da yeni yöntem galiba.Kopyalama yapmıyor ama esinleniyor :)
    Bişe diyemeyeceğim yani.Erdal'ın dediği gibi mutlu mu olsam acaba? :=)

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar tekstil işiyle uğraşan wordpress kullanıcı bir öğrenciyim.isteyen olursa bu tshirtlerden bastırabilirim.10 YTL'Yede sizlere sunarım. Yalnız benim bunları bastırabilmem için
    en az toptancıya 100 adet basmasını söyleyebilirim.Sizlere soruyorum? Bu iş tutar mı ?? Ben istanbul Bakırköy'den..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Serkan,
    Bu 100 sayısı oldukça fazla.Yani bir kişi 1-2 tane isteyebilir anca.100 blogcuyu veya 50 blogcuyu bulmak zor...Ama sen bilirsin belli mi olur...

    YanıtlaSil
  7. GOOGLE STORE DEN ALIN DERIM =)

    YanıtlaSil
  8. Hocam Bırakın Google Store Falan www.tish-o.com.tr adresinden tasarlayın ben 2 tisort aldım ordan.Oyle Naylon da Degiller tamamen pamuk super kalitelı urunler baskılarda cok guzel ve naylon gibi deil 9 aydır baskılarda hıcbir eskıme gormedım

    YanıtlaSil

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum