22 Ağustos 2008 Cuma

Bitmek bilmeyen Netlog,hi5 davetiyeleri


Neredeyse her gün bir arkadaşım veya tanımadığım birisi Netlog veya hi5'e gel diye davetiye gönderiyor.Bıktım,usandım artık.Hergün red ediyorum sonra tekrar aynı kişiden üye olsana diye davetiye geliyor.Buradan böyle bir işlemi yapmış olanlara ve arkadaşlarıma ve de sizlere sesleniyorum:Lütfen bana davetiye yollamayın.Veya bir başkasına yollamayın.Lütfen!..

Neden diye soracak da olursanız çok güzel bir örnek: Bilgilerinizi, fotoğraflarınızı toplar bir güzel onu kullanır.İtiraz da edemezsiniz çünkü kullanım şartlarında yazıyordur.

Son söz:Lütfen ne davetiye kabul edin,ne gönderin.Eğer üye oldaysanız da hemen çıkın...Çünkü kural ihlali yaptığınız zaman Belçika veya Amerika mahkemelerinde yargılanabilirsiniz.Bunu nereden mi biliyorum;kullanım şartlarında yazıyor.

2 yorum:

Mesajlarınızda ahlak dışı kelime olursa yorumunuz silinecektir..
Yorumlarınızda güzel bir Türkçe kullanmaya özen gösteriniz..
Hepinize iyi yorumlamalar...

Blog Widget by LinkWithin

Son 5 Yorum